۴۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: روز گذشته با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و پاسخ گوئی به مطالبات عمومی ، ۴۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در این شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار کرد: روز گذشته در راستای پیشگیری از جرائم، برخورد با موتور سواران و رانندگان متخلف ،کاهش تخلفات رانندگی و پاسخگویی به مطالبات عمومی مردم ، طرح ایست و کنترل وسایل نقلیه توسط کلانتری‌های شهرستان اصفهان اجرایی شد.

وی افزود: در اجرای این طرح تعداد ۵۶۹ دستگاه خودرو و ۲۵۴ دستگاه موتورسیکلت استعلام که در این خصوص ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و هشت دستگاه خودروی متخلف به علت مزاحمت و تولید صدای ناهنجار، فقدان مدارک، نداشتن پلاک و کلاه ایمنی توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

سرهنگ خدادوست هدف از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی را بالا بردن ضریب امنیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان و اظهار کرد: شهروندان می توانند اطلاعات و گزارش های ویژه خود در خصوص هرگونه مشکل امنیتی در محله خود را از طریق شماره تلفن فوریتی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در این طرح دو  سارق موتورسیکلت نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 376871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.