خیلی‌ها از مدیرکل ورزش گلایه‌ دارند/ در مسابقات جهانی به عنوان بازیکن هرمزگان شرکت می‌کنم

قهرمان چندین دوره ووشو جهان گفت: خیلی‌ها از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گلایه دارند اما من به شخصه گلایه‌ای ندارم و تمام‌کارهایی که داشته‌ام و مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و با مساعدت سلطان حسینی حل شده است.

شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد دیدار روز گذشته خود با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: دیداری تدارک دیده نشده بود بلکه به علت نبود یک سالن چند منظوره که بتواند حداقل مسابقات کشوری و یا لیگ را میزبانی کند به اداره کل رفتم تا مجوزهای لازمه برای تأسیس چنین سالنی را بگیرم.

وی ادامه داد: البته تأسیس چنین سالنی مشروط به آن است که جوایز ما پرداخت گردد و تسهیلاتی نیز اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیارمان قرار بدهد تا بتوانیم یک سالن سه هزار نفره در سمیرم که یک منطقه کاملاً محروم است، تأسیس نمایم.

قهرمان ووشوی جهان در مورد وضعیت ورزش استان اصفهان اظهار داشت: خیلی‌ها از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گلایه دارند اما من به شخصه گلایه‌ای ندارم و تمام‌کارهایی که داشته‌ام و مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و با مساعدت سلطان حسینی حل شده است.

وی در مورد ادامه فعالیت خود در هرمزگان گفت: ووشو هرمزگان در قسمت مردان بخاطر حضور مربی تیم ملی در این استان از سطح خوبی برخوردار است اما در بخش بانوان ضعف‌هایی دارند و من خیلی دوست دارم به آن‌ها کمک کنم.

قرارداد یک‌ساله با ووشوی هرمزگان بستم و آن‌ها هم امکانات بسیار خوبی در اختیار من قرار داده‌اند، حتی یک منزل هم جهت سکونت در اختیارم گذاشته‌اند و کاملاً راضی هستم، در مسابقات جهانی به عنوان بازیکن استان هرمزگان شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: به هیچ وجه نمی‌توانم زادگاهم را فراموش کنم، سمیرم را دوست دارم و به آن علاقه زیادی دارم اما ما سه خواهر هستیم و کلاس‌های سمیرم و اصفهان را با هم اداره می‌کنیم و هر سه باهم و در کنار هم می‌خواهیم به ووشو کشور کمک کنیم.

کد خبر 376865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.