۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
اولویت‌های منطقه ۱۰ در سال ۹۸

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۸۰درصدی عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر خبر داد و گفت: عملیات اجرایی ساماندهی خیابان هفت تیر حد فاصل خیابان پروین تا خیابان سپیده کاشانی شامل مناسب‌سازی پیاده‌روها و تعریض خیابان است.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای ساماندهی خیابان هفت تیر ۱۵ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان سال تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه گلوگاه‌های سطح منطقه در راستای طرح های آزادسازی، بازگشایی می‌شود، تصریح کرد: آزادسازی خیابان عسکریه دوم و خیابان شهید رضائیان که به موازات خیابان شیخ طوسی است و به روان سازی ترافیک در خیابان شیخ طوسی کمک می‌کند از دیگر طرح‌های آزادسازی سال جاری منطقه ۱۰ است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه منطقه ۱۰ بیشترین خیابان های اصلی در سطح شهر را دارد و تراکم جمعیت در آن بالاست، افزود: شهروندان مناطق دیگر برای دریافت خدمات از نهادهایی که در این منطقه واقع شده‌اند به این منطقه تردد دارند که این مسئله روی ترافیک آن تاثیرگذار است و به دلیل این ترددهای زیاد، باید مسیر رفت و آمد شهروندان را ایمنتر و راحت‌تر کنیم.

وی افزود: احداث فرهنگسرای معظم در محله کمتر برخوردار حصه که تاکنون بیش از سه میلیارد تومان برای آن هزینه شده از دیگر طرح‌های شهرداری منطقه ۱۰ برای این محله است.

وی با بیان اینکه یکی از پروژه های مهم که می‌تواند به روان سازی ترافیک و ضریب امنیت منطقه کمک کند اجرای رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان در محدوده اتوبان شهید اردستانی است، تصریح کرد: یکی دیگر از طرح‌های در اولویت منطقه، آزادسازی ورودی اطشاران (مجموعه مسکونی میلاد) است که بسیار مورد درخواست و تاکید مردم بوده، از این رو در دستور کار منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

کد خبر 376850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.