سروش به شجاع درس ادب و متانت داد

دویست و سومین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"سروش به شجاع درس ادب و متانت داد" عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به صحبت‌های سروش رفیعی هافبک تیم پرسپولیس دارد؛ او در خصوص اتفاقات به وجود آمده ورزشگاه آزادی در دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از هواداران سپاهان عذرخواهی کرده و اعلام داشت: بازی در اصفهان همیشه خوب بوده و مطمئن هستم که در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بار دیگر شاهد الکلاسیکوی جذاب ایران باشید. این صحبت‌های متین و متواضعانه درست برعکس چند مصاحبه اخیر شجاع خلیل زاده است که به شکل مکرر در حال توهین به هواداران سپاهان است.

"مظاهری خیلی نزدیک به پرسپولیس" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به احتمال فروش علیرضا بیرانوند توسط باشگاه پرسپولیس اشاره دارد. خبری که پول حاصل از آن می‌تواند وضعیت باشگاه پرسپولیس را تغییر دهد. انتقال بیرانوند در صورتی مورد پذیرش هواداران پرسپولیس قرار می‌گیرد که دروازه‌بانی هم سطح آن جذب باشگاه شود و در این بین رشید مظاهری اصلی‌ترین گزینه است که او بدش نمی‌آید جذب سرخ‌پوشان پایتخت شود.

"ذوب آهن توفنده‌تر می‌شود" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و سومین شماره "فوتبال اصفهان"است که خبر بازگشت سه بازیکن سرباز ذوب آهن که فصل قبل در تراکتور بازی می‌کردند را می‌دهد. بازگشت این بازیکنان در کنار خلعتبری که دوران مصدومیت را سپری کرده می‌تواند کمک شایانی به ذوب آهن در جام باشگاه‌های آسیا و لیگ ایران باشد.

"عربستانی‌ها از لغو بازی اطمینان داشتند" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 376827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.