۳۰ میلیارد تومان اعتبار به ۳۹ طرح عمرانی اختصاص یافت

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: با بررسی بودجه پیش‌بینی شده در سال ۹۸ و اولویت‌بندی طرح‌های عمرانی، برنامه‌ریزی جهت اجرای ۳۹ طرح عمرانی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در سال جاری در منطقه ۱۲شهرداری اصفهان صورت گرفته است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی در این منطقه احداث ادامه خیابان مفتح به آزادگان با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار است، اظهارکرد: در این منطقه به پروژه‌های روکش و ترمیم آسفالت مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین دو میلیارد تومان اعتبار به احداث پارک سوار ورودی عاشق آباد اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به احداث نخستین مرکز تخصصی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در محله امیرالمومنین اختصاص داده شده است، ادامه داد: احداث مجموعه فرهنگی چند منظوره شهرک مهدیه با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و مجموعه ورزشی چند منظوره عاشق‌آباد با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های فرهنگی ورزشی در این منطقه است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: از دیگر پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۲ ساماندهی خیابان امیرکبیر سوم و احداث فاز دوم خیابان ۲۰ متری روحانی با دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار است.

وی ادامه داد: در مجموع چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به پروژه‌های احداث کندرو شمالی خیابان استقلال، احداث خیابانی موازی خیابان حکمت، پروژه‌های ساماندهی و مناسب‌سازی، احداث ادامه کندرو شمال شرقی خیابان امام خمینی (ره)، نوسازی و بهسازی معابر اصلی ملک شهر، توسعه پیاده‌روهای شهرک نگین، نوسازی و بهسازی معابر اصلی شهرک کوثر و محمود آباد اختصاص داده شده است.

مظفر با اشاره به اختصاص پنج میلیارد تومان اعتبار به تامین معوض طرح‌های عمرانی در  منطقه ۱۲، افزود: به منظور اجرای پروژه‌های احداث، انتقال و توسعه منابع آب، حفر و تنقیه چاه‌ها در سطح منطقه، تعمیرات و نگهداری ابنیه شهری، ساماندهی فضای سبز، احداث هندسی، روان‌سازی و احداث پل عابر پیاده مکانیزه خیابان کاوه سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: یک میلیارد تومان اعتبار جهت پروژه‌های دیگر از جمله نقشه‌برداری در سطح منطقه، بازگشایی گلوگاه‌ها و روان‌بخشی محله عاشق آباد کوی شهید باهنر، توسعه شبکه فیبر نوری، ترمیم ترانشه‌های انشعابات شرکت‌های خدمات‌رسان اختصاص داده شده است.

کد خبر 376735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.