بلندای باغ‌ها در امتداد رودخانه

بلوار چمران شیراز در راستای رودخانه فصلی این شهر واقع شده است و با انواع امکانات رفاهی و تفریحی برای شهروندان، قلبی تپنده برای گذران وقت در شهر بهارنارنج هاست ...

به گزارش خبرنگار ایمنا، بلوار شهید چمران شیراز، یکی از شاهراه‌های اصلی شیراز است که امکانات متنوعی را در دل خود جای داده است و شمال غرب شهر را به مرکز آن وصل می‌کند؛ وجود اماکن تفریحی مانند باغ بلند، بلوار بهشت و جاده سلامت موجب شده این بخش از شهر شیراز، پذیرای شهروندان و مهمانانی باشد که به دنبال جایی برای دور هم جمع شدن هستند.

جاده سلامت این مجموعه، که دارای خط‌کشی مخصوص دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است، از بلوار چمران آغاز و به طول پنج کیلومتر تا منصورآباد ادامه دارد.

بلوار بهشت محل تجمع شیرازی‌ها برای هر مناسبتی است؛ از یک جمع خانوادگی در آخر هفته گرفته تا رویدادهای مناسبتی مثل برنده شدن یک تیم ورزشی؛ هر اتفاقی که بیفتد، بلوار بهشت و باغ بلند، محل مناسبی برای دورهم جمع شدن مردمان شهر است؛ وجود انواع امکانات رفاهی مثل دکه‌های طبخ غذا، بیمارستان‌هایی که در بلوار چمران قرار دارند، دسترسی به کوه‌های شیراز، راه‌های دسترسی به محله‌های تاریخی شهر مثل قصر الدشت و وجود وسایل ورزش همگانی، این بلوار را برای حضور همه اقشار شهر، تبدیل به انتخاب اول کرده است.

مهم نیست در چه فصلی از سال به بلوار چمران شیراز بروید؛ در امتداد مسیر این بلوار، نمادهایی وجود دارند که چهار فصل شیراز را برای شهروندان تداعی می‌کند.

کد خبر 376726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.