تداوم ناپایداری جوی در اصفهان/احتمال بارش تگرگ وجود دارد

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری جوی در استان، گفت: طی امروز و فردا به ویژه در ساعات بعدازظهر برای بیشتر مناطق رگبار بهاری همراه با رعد و برق و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری جو استان تا روز چهارشنبه اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان به‌ویژه در ساعات عصر و شب، افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و  رگبار بهاری در برخی مناطق  همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۲۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده بویین و میاندشت با دمای چهار درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خوروبیابانک با دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

آقایی با اشاره به بارشهای روز گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از شهرهای داران با میانگین ۱۱.۸ میلی‌متر، زرین‌شهر با میانگین ۱۰ میلی‌متر، سمیرم با میانگین ۹ میلی‌متر، اردستان ۶.۲ میلیمتر و فریدنشهر با میانگین ۲.۲ میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 376709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.