تماس بیش از ۵ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ در یک هفته

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۳۳۹ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد پنج هزار و ۹۳۳ پیام جهت پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۳۸۶ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۷ درصد، ۳۱۱ تماس معاونت عمران معادل پنج درصد و ۹۳ مورد نیز ترافیکی شامل ۱.۵ درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است یک هزار و ۲۱۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به رفع خطر درختان در حال سقوط، گزارش ترکیدگی و باز بودن والو آب فضای سبز، تخلفات ساخت و ساز بدون مجوز بود که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهارهزار و ۷۱۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته یک هزار و ۹۹۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، شماره تلفن‌های مورد نیاز شهروندان و اطلاع از برنامه‌های فرهنگی به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 376705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.