۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کجا، چی بپوشیم؟

همیشه این تصور وجود دارد که خانم‌ها برای انتخاب لباس با مشکل مواجه می‌شوند و اغلب اوقات نمی‌دانند چه بپوشند، اما واقعیت این است که آقایان هم دست کمی از خانم‌ها ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همیشه انتخاب لباس مناسب و درست، خیلی مهم‌تر از خود لباس است و به جای تهیه لباس‌های تازه بهتر است اصول ست کردن را یاد بگیرید چرا که ست کردن درست لباس‌ها به شما وقار و شخصیت می‌بخشد.

برای ست کردن لباس باید چند نکته را در نظر بگیرید، اول این که قرار است کجا بروید؟ مثلاً یک قرار ملاقات رسمی دارید و یا قرار است با یک دوست قدم بزنید. هر کدام از این موقعیت‌ها، لباس مخصوص به خود را دارند، قطعاً قدم زدن با کت و شلوار کمی دشوار است! دوم آن که قرار است در طول روز با چه کسانی ملاقات و برخورد کنید. دوستان صمیمی و نزدیک، کارمندانتان در شرکت یا اداره، فروشندگان یک فروشگاه بزرگ و یا... در ملاقات با هر دسته از این افراد، لباستان متفاوت خواهد بود. در نهایت حواستان به آب و هوا نیز باشد، روزهای آفتابی، بارانی، برفی و ابری، لباس مخصوص به خود را دارند.

وقتی شما رئیس یک شرکت هستید هرچه خوشتیپ‌تر و باوقارتر باشید، کارمندانتان بیشتر از شما حساب می‌برند. هیچ وقت کت اسپرت نپوشید، کت رسمی به همراه پیراهن سفید و کفش مشکی و یا قهوه‌ای، معقولترین ست برای وقتی است که ریاست یک شرکت را بر عهده دارید.

اگر کارمند هستید لازم نیست خیلی رسمی باشید. رنگ خنثی مثل سفید و یا خاکستری، بهترین انتخاب است. روی پیراهن خود یک بافت نازک یقه حلقه‌ای و یا یقه هفت بپوشید. یک شلوار پارچه‌ای و یا کتان، به همراه یک جفت کفش راحتی قهوه‌ای، ست شما را کامل می‌کند. این ست خیلی رسمی نیست اما حرفه‌ای به نظر می‌آید.

وقتی می‌خواهید تعطیلات آخر هفته را بگذرانید از آنجا که نمی‌دانید در تعطیلات آخر هفته قرار است چه اتفاقی بیفتد و با چه کسانی ملاقات می‌کنید، پس بهتر است لباستان نه خیلی رسمی باشد و نه خیلی راحت، اما از شیک بودن غافل نشوید. لباس پایه شما می‌تواند یک شلوار جین و یک تی شرت سفید باشد. حالا با توجه به شرایط، می‌توانید روی آن یک ژاکت، سویی شرت و یا حتی پیراهن با دکمه‌های باز بپوشید.

برای قرارهایی که در ساعات شب می‌گذارید بهتر است یک کاپشن چرمی مشکی کوتاه به همراه یک جفت نیم بوت مشکی و شلوار جین خاکستری یا مشکی بپوشید.

کد خبر 376695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.