پایان مسابقات بوکس و مشخص شدن فینالیست‌های والیبال بانوان

مسابقات والیبال بانوان جام مولای عرشیان از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری بودیم ضمن اینکه داوران و ناظران بین المللی بازی‌ها را قضاوت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با کمک هیئت‌های ورزشی و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از دوشنبه _۱۶ اردیبهشت‌ماه_آغاز گردیده و کماکان ادامه دارد.

مسابقات ورزش‌های زور خانه‌ای در زورخانه علی قلی آقا شب گذشته در رده نوجوانان و با حضور ۶۰ ورزشکار پیگیری شد که در نهایت تیم‌های برتر معرفی شدند.

مسابقات والیبال بانوان شب گذشته در مرحله نیمه نهایی با حضور ۶۰ شرکت کننده و ۱۵۰ تماشاچی انجام گرفت که در نهایت تیم‌های هفت آسمان و شاهین موفق به کسب سهمیه حضور در مرحله فینال این رقابت‌ها شدند.

مسابقات والیبال بانوان جام مولای عرشیان از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور بازیکنان ملی پوش و لیگ برتری بودیم و داوران و ناظران بین المللی بازی‌ها را قضاوت می‌کردند.

فینال والیبال بانوان بین دو تیم هفت آسمان و شاهین شامگاه چهارشنبه (دوم خردادماه) پیگیری خواهد شد و در دیدار رده بندی نیز دو تیم ستارگان یک و دو در مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

مسابقات بوکس پسران در سه رده سنی به پایان رسید و در نهایت از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 376693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.