مقاومت جانانه سپاهان

دویست و دومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"مقاومت جانانه سپاهان در برابر پروژه ٥٠/٥٠" عنوان اصلی این رسانه است که باشگاه سپاهان از مسئولین سازمان لیگ خواسته تا از آیین نامه‌ای که قانون جدید را الزام می‌کند رونمایی کند و سازمان لیگ به عنوان مجری اصلی برگزاری مسابقات لیگ تا کنون ابلاغی برای توجیه این قانون به باشگاه‌ها نداشته است. در همین رابطه مدیرعامل باشگاه سپاهان اعلام داشته است که در صورت اعمال قانون ٥٠/٥٠ از رقابت‌های حذفی کناره گیری خواهد کرد.

"عراقی‌ها زیر بار تامین امنیت بازی نرفتند" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره به لغو دیدار تیم‌های ذوب آهن و النصر عربستان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد. علت لغو این دیدار ناتوانی اداره امنیت عراق در برقراری امنیت این دیدار طبق اعلام فدراسیون عراق عنوان شده است و نامه لغو این دیدار، دیر به دست تیم فوتبال ذوب آهن رسیده و این تیم در کربلا حضور دارد.

"قرارداد سه ساله مشکل بازگشت حاج صفی به سپاهان" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و دومین شماره "فوتبال اصفهان" است که اشاره به انتشار پستی توسط احسان حاج صفی در صفحه شخصی خود دارد که مضمون آن هواداران سپاهان را امیدوار به بازگشت این بازیکن محبوب اصفهانی به سپاهان کرد . قرارداد حاج صفی با تراکتور سه ساله است مگر آنکه بندی برای جدایی در آن قرار داده شده باشد.

"مهدی رجب زاده: به فوتبال بر می‌گردم" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 376684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.