۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
شاخص کل بورس کاهشی شد

شخص کل بورس اوراق بهادار تهران با کاهش ۹۷۹ واحدی به ۲۱۱ هزار و ۸۷۱ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از رشد تقریبا یک‌هزار واحدی در ابتدای معاملات امروز، روند نزولی در پیش گرفت و در نهایت با کاهش ۹۷۹ واحدی ( بیش از ۹ برابر رشد ۱۰۳ واحدی دیروز) به کار خود پایان داد و در ۲۱۱ هزار و ۸۷۱ واحد ایستاد.

همچنین حجم معاملات امروز بازار بورس سه هزار و ۶۳۹ میلیون سهم طی ۲۷۶ هزار و ۳۷۲ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۰ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۹۰۲ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر هشت میلیون و ۱۱۷ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال شد.

از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به کاهش ۲۸۰ واحدی شاخص قیمت، یک‌هزار و ۶۶ واحدی شاخص شاخص بازار اول، ۳۳۸ واحدی شاخص بازار دوم، ۷۸۱ واحدی شاخص صنعت، ۲۳ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۲۸ واحدی شاخص ۵۰  شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این میان شرکت‌های "سیمان آرتا اردبیل" با نماد "ساربیل۱"، "سالمین" با نماد "‌غسالم۱" و "گسترش‌صنایع‌وخدمات‌کشاورزی" با نماد "‌تکشا۱" بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های "ح . سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو" با نماد "خگسترح۱"، "ح . فنرسازی‌زر" با نماد "خزرح۱" و "ح . سرمایه گذاری‌البرز(هلدینگ)"‌ با نماد "والبرح۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 376644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.