امجدیان: نمی‌توانیم بگوییم کنترل امنیت در کدام شرایط سخت‌تر است

فرمانده نیروهای یگان ویژه استان اصفهان گفت: ما نمی‌توانیم در رابطه اینکه کنترل کردن امنیت بازی ۹۰ بر ۱۰ سخت‌تر است یا ۵۰ بر ۵۰ اظهارنظر کنیم و طبق وظیفه‌ای که داریم مطمئناً از لحاظ امنیتی بازی را کنترل خواهیم کرد.

حسین امجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با اجرای قانون ۵۰ بر ۵۰ ظرفیت هواداران دو تیم پرسپولیس و سپاهان در نیمه‌نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: باید ببینیم قانون چه می‌گوید، قانون هیئت فوتبال و ورزش و جوانان چه می‌گوید. این موضوع اگر قانون دارد بحثش جداست اما اگر قانون ندارد باید باشگاه و هیئت فوتبال در این رابطه اظهارنظر کنند.

فرمانده نیروهای یگان ویژه استان اصفهان با تأکید بر اینکه مطمئناً بازی را ازلحاظ مسائل امنیتی کنترل خواهد شد، گفت: ما نمی‌توانیم در رابطه اینکه کنترل کردن امنیت بازی ۹۰ بر ۱۰ سخت‌تر است یا ۵۰ بر ۵۰ اظهارنظر کنیم و طبق وظیفه‌ای که داریم مطمئناً از لحاظ امنیتی بازی را کنترل خواهیم کرد.

کد خبر 376603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
    0 0
    مطمئن هستیم این قانون نبوده و به دلایلی که همه میدونند میخان این کارا بکنند برا همین چون زوری میشه و عدالتی هم توش نیست کارتون با قانون من دراوردی جدید بدون شک سخت تره چون احساس خریت و بی عدالتی تو وجود هوادارای سپاهان ایجاد شده است