همه نهادهای اصفهان مخالف قانون ٥٠/٥٠

دویست و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"همه نهادهای اصفهان مخالف قانون ٥٠/٥٠ " عنوان اصلی این رسانه است که در جلسه روز گذشته مسعود تابش مدیرعامل سپاهان با شورای تامین استان اصفهان در خصوص برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی مطرح گردید. تابش درباره این جلسه اظهار کرد: تمامی ارگان‌های ذی ربط در استان اصفهان مخالف برگزاری دیدار نیمه نهایی با ظرفیت ٥٠/٥٠ جهت حضور هواداران هستند و در همین رابطه اعتراضمان را به‌صورت کتبی به فدراسیون و سازمان لیگ اعلام داشته و امیدواریم که توجه کرده و تجدید نظر صورت گیرد چراکه در این دیدار ما میزبان هستیم و این بازی فینال نیست که چنین قانونی اجرا شود.

"شرفم را از سر راه نیاورده‌ام" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از سعید آذری و در خصوص  ٣بازیکن ذوب آهن که فصل پیش برای گذراندن خدمت سربازی به تراکتورسازی پیوسته بودند و باید به ذوب آهن بازگردند مطرح شده است؛ آذری در خصوص بازگشت این ٣بازیکن گفت: این سه بازیکن یک سال و نیم دیگر با باشگاه ذوب آهن قرارداد داشته و جز سرمایه‌های باشگاه محسوب می‌شوند که می‌بایست به این تیم بازگردند. مدیر عامل ذوب آهن در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه تراکتور برای حفظ این سه بازیکن به او پیشنهاد مدیرعاملی تراکتور را داده است اظهار داشت: این بازیکنان به باشگاه ذوب آهن تعلق دارند و بازیکنان من نیستند که بخواهم بر سر آن‌ها معامله کنم ضمن آنکه شرافتم را از سر راه نیاورده‌ام که وارد چنین معامله‌هایی شوم.

"جدیدترین توهین خلیل زاده به هواداران سپاهان" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و یکمین شماره "فوتبال اصفهان"است که به نقل از شجاع خلیل زاده در خصوص هواداران سپاهانی بیان شده است که وی در مورد طرفداران سپاهان اظهار داشت: اصفهانی‌ها همواره به من کم لطفی داشته‌اند و حتی در بازی‌های رو در رویی که من حضور نداشتم هم  توهین نثار من می‌کردند که به نظرم آن‌ها چیزی از فوتبال نمی‌دانند و دردشان از جایی دیگر است!

"عقاب سپاهان محصول این ٣نفر" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می‌باشد که به تحلیل عملکرد پیام نیازمند در چند سال اخیر پرداخته و پیشرفت این بازیکن را حاصل اعتماد جلالی، قلعه‌نویی و کارلوس کی روش می‌داند.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 376600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.