۷۳ نفر در تصادفات فروردین امسال جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: در حوادث ترافیکی فروردین امسال ۷۳ نفر فوت و یک هزار و ۹۶۳ نفر مصدوم شدند.

علی سلیمانی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آمار صدور مجوز سقط درمانی در فروردین امسال در مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان اظهار کرد: دراین بازه زمانی ۵۳ نفر برای دریافت مجوز سقط درمانی مراجعه کرده‌اند که ۴۳ نفر از آنها موفق به دریافت مجوز شده‌اند.

وی همچنین به آمار متوفیان حوادث ترافیکی در استان اصفهان در فروردین ماه امسال اشاره کرد و ادامه داد: در این بازه زمانی ۷۳ نفر در این حوادث جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه از مجموع تلفات حوادث ترافیکی در فروردین امسال در استان اصفهان ۲۵ نفر زن  و ۴۸ نفر مرد بوده‌اند، افزود: بیشترین تلفات حوادث ترافیکی  با ۴۷ نفر در جاده‌های برون‌ شهری، ۱۸ نفردر مسیرهای درون ‌شهری و هشت نفر در سایر جاده‌ها گزارش شده است.

وی تعداد مصدومان حوادث ترافیکی فروردین امسال را نیز یک هزار و ۹۶۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۶۳۸ نفر زن و یک هزار و ۳۲۵ نفر مرد هستند که در مقایسه با  مدت مشابه سال قبل، ۱.۹ درصد کاهش داشته است.

سلیمانی‌پور آمار مرگ و میر ناشی از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در فروردین امسال را یک نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در این بازه زمانی ۲۲ نفر بر اثر سوختگی در اصفهان جان خود را از دست داده‌اند که هفت نفر از این افراد زن و ۱۵ نفر مرد بوده‌اند.

کد خبر 376598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.