۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
همراه با قوس‌های مجسمه‌ها

هنرمندان فارغ التحصیل دانشگاه نیشابور آثار خود را با عنوان نمایشگاه تخصصی مجسمه در گالری هرمس برگزار کرده اند.

محمد فرخ نژ‍اد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی مجسمه مربوط به هنرمندان فارغ التحصیل دانشگاه نیشابور است وحضور دو هیات علمی دانشگاه مذکور استاد جعفر نجیبی و استاد رضا قره باغی در نمایشگاه نقطه قوت نمایشگاه است.

مدیر گالری هرمس با بیان اینکه فارغ التحصیلان دیروز هم اکنون جز هنرمندان کشورمان محسوب می‌شوند ادامه داد: جنس آثاری که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است از چوب، فلز، برنز و ترکیب مواد است و آثار پس از فارغ التحصیلی این هنرمندان ساخته شده است که نشان می‌دهد فارغ التحصیلان پس از اتمام تحصیل خود در عرصه حرفه‌ای هنر حضور فعالی دارند.

وی در خصوص این نمایشگاه گفت: نگرشی بر نمایشگاه تخصصی مجسمه بدون تردید کمال هنر تجسمی را در احجام نشان می‌دهد حضور ذهنیت مجسمه ساز به گونه‌ای است که می‌تواند از چوب، خاک، سنگ و آهن مجسمه‌ای زیبا را خلق کند.

فرخ‌نژاد با اشاره به اینکه نمایشگاه بستری برای دیده شدن است خاطر نشان کرد: هر اثر هنری بیشتر دیده شود آن هنر بهتر شناسانده می‌شود. استقبال مخاطبین در همهحوزه های هنر در گالری هرمس بسیار جای خوشحالی دارد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه تخصصی مجسمه تا دوم خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ در گالری هرمس واقع در خیابان کمال اسماعیل، کوچه گلخانه، پلاک ۲۴ میزبان هنردوستان خواهد بود.

کد خبر 376590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.