فوتی‌های مصرف مشروبات تقلبی در اصفهان به ۵ نفر رسید

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از مصرف الکل تقلبی در اصفهان تا شب گذشته پنج نفر بوده است، متاسفانه برخی از مسمومانی که در حال حاضر بستری هستند سطح هوشیاری پایینی دارند که امیدواریم نجات پیدا کنند.

طاهره چنگیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه تاکنون موجی از مسمومیت و مرگ بر اثر مصرف مشروبات الکلی رخ داده است، اظهار کرد: همچنان تعداد مسمومان در حال افزایش است و در عرض شب گذشته هم موارد جدیدی از مسمومیت به بیمارستان‌های اصفهان مراجعه کردند.

وی در خصوص آمار فوتی از مشروبات الکلی تقلبی افزود: تعداد فوت شدگان از مصرف الکل تا شب گذشته پنج نفر بوده است و متاسفانه برخی از مسمومانی که در حال حاضر بستری هستند سطح هوشیاری پایینی دارند که امیدواریم نجات پیدا کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ابراز امیدواری از عدم افزایش فوت شدگان تصریح کرد: تا شب گذشته ۲۵ نفر به این دلیل به بیمارستان‌ها مراجعه کردند که ۱۴ نفر از آنها بستری و پنج نفر فوت شدند.

وی با تاکید بر افزایش تعداد بستری شدگان مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلیدر اصفهان از شب گذشته گفت: آمار امروز هنوز به دست ما نرسیده اما ظواهر امر حکایت از بیشتر شدن تعداد بستری شدگان است و این به این معناست که جریان مسمومیت افراد ادامه دارد همچنین از شهرستان‌ها هنوز آماری به دست ما نرسیده است که به محض اطلاعات جدید این امر اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 376586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.