دوازدهمی ایران در تکواندو قهرمانی جهان

تیم ملی تکواندو مردان و زنان ایران که با ۱۲ تکواندوکار در ۱۶ وزن عازم رقابت‌های قهرمانی جهان شده بود، در مجموع با ۲ نقره و یک برنز در جایگاهی بهتر از دوازدهمی قرار نگرفت.

به گزارش ایمنا، در پایان رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان ۲۰۱۹ که به مدت پنج روز در منچستر انگلیس برگزار شد، تیم ملی تکواندو ایران با ۲ مدال نقره سروش احمدی و مهلا مومن زاده و یک برنز آرمین هادی‌پور در جایگاهی بهتر از دوازدهمی جهان جای نگرفت.

کره جنوبی، انگلیس و چین اول تا سوم شدند

کره جنوبی با ۲ طلا و ۲ برنز در مردان و ۲ طلا و یک نقره در زنان و مجموع ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز بر سکوی نخست ایستاد، انگلیس با یک طلا در مردان و ۲ طلا و یک برنز در زنان و مجموع ۳ طلا و یک برنز دوم شد و چین نیز با یک طلا و یک برنز در مردان و یک طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در زنان و مجموع ۲ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت.

تایلند، روسیه، ترکیه، آذربایجان، ایتالیا، کوبا، مکزیک و برزیل نیز در رده های چهارم تا یازدهم و بالاتر از ایران قرار گرفتند.

تیم مردان آذربایجان با سرمربیگری رضا مهماندوست توسط میلاد بیگی به یک مدال طلا رسید و با یک برنز دیگر در بخش زنان، این کشور در جایگاه هفتمی جهان قرار گرفت.

ترکیه نیز در بخش مردان مدالی نگرفت اما در بخش زنان یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در مجموع ششم جهان شد. تک مدال نقره این کشور توسط نورتاتار همسر مهران عسگری تکواندوکار سابق تیم ملی ایران بدست آمد.

کد خبر 376573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.