۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
«ضیافت فرشتگان» در ماه میهمانی خدا

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: این منطقه در نظر دارد به منظور ساماندهی کودکان کار اقدام به برگزاری مراسم جشنی همراه با افطاری برای این کودکان با عنوان«ضیافت فرشتگان» کند.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: منطقه سه شهرداری اصفهان با برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی نسبت به ارتقاء فرهنگ و سلامت خانوادهها در ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی انجام داده، همچنین در راستای ساماندهی کودکان کار به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ضیافت افطاری برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این منطقه در نظر دارد به منظور ساماندهی کودکان کار با مشارکت انجمن مردم نهاد اقدام به برگزاری مراسم جشنی همراه افطاری برای این کودکان با عنوان «ضیافت فرشتگان» کند، افزود: مؤسسه سلوی در راستای حمایت از کودکان کار فعالیت دارد که تاکنون ۱۵۰ کودک و نوجوان کار باز مانده از تحصیل را تحت پوشش خود قرار داده و علاوه بر بازگرداندن تعدادی از آنان به تحصیل، برای برخی از آنان نیز در محل انجمن کلاس‌های درس تشکیل داده است.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به نزدیک شدن تابستان و فراغت بیشتر خانواده‌ها، اظهار کرد: این منطقه با هدف افزایش سطح مشارکت اجتماعی در محلات، همچنین ارتقاء سواد فرهنگی و سلامت شهروندان سطح منطقه، برنامه‌های متنوع و خاصی برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تقویت کانون‌های محلی و کمک به گسترش فرهنگ سلامت شهروندی، برنامه خانه‌های سلامت در کانون‌های محلی  با مباحث روان‌شناسی تربیت، روابط زوجین، خانواده، ازدواج، مباحث سالمندان، تغذیه و معرفی بیماری‌ها، همانند گذشته در جریان است.

کارگر گفت: برگزاری ۲۸ جشن محلی در محلات منطقه در طول تابستان با موضوع‌های فضای مجازی، خانواده، حقوق شهروندی و جوان با هدف تقویت بنیان خانواده و با عنوان «محله به محله» در دست اقدام قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه گردشگری محورهای تاریخی شهر اصفهان برای کانون‌های محلی از دیگر برنامه‌های اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه سه است، ادامه داد: برنامه مشاوره رایگان در کتابخانه کمال با موضوع خانواده و تحصیلی بعدازظهر هر پنج شنبه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان اظهار کرد: ویژه برنامه‌های «کافه قند» شامل نشست‌های مردمی در کافی شاپ‌ها و خانه‌های تاریخی سطح منطقه با موضوع‌های متنوع روان‌شناسی، نقالی، شهروندی و ... از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تابستان امسال است.

وی از برپایی نمایشگاه خدمات ازدواج و جهیزیه از ۲۲ خردادماه سال جاری در محل میدان امام علی(ع) با مشارکت مرکز همایش‌ها و نمایشگاههای نیکنام خبر داد و افزود: از جمله برنامه‌های این نمایشگاه مشاوره ازدواج و خانواده، ورزش باستانی، تیراندازی، پخش زنده فوتبال و برنامه های ورزشی است و همایش خودروهای کلاسیک از دیگر برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

کد خبر 376572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.