استاندار از شهردار اصفهان تقدیر کرد

استاندار اصفهان از شهردار اصفهان در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی استان برای حضور ویژه شهردار و نیروهای پشتیبانی و امدادرسانی شهرداری اصفهان در استان‌های درگیر سیل تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا، استاندار اصفهان از قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان برای ایجاد ارتباطات استانی در جریان سیل اخیر با شعار «همدلی برای ایران» در چهاردهمین جشنواره روابط عمومی تقدیر کرد.

در متن تقدیر استاندار اصفهان آمده است:

«خروش طبیعت و وقوع سیل اگرچه اتفاق تلخ بهار امسال بود و کام هموطنان را تلخ کرد اما آغاز فصل دیگری از همدلی و نوع دوستی، تصویر شیرین و ماندگار این اتفاق شد.

آنان که فراتر از ابلاغ و بخشنامه، پای در راه کمک به همنوعان و هموطنان نهاده و مسئولیت اجتماعی خود را با شعار " همدلی برای ایران" به نیکی ادا کردند.  

نیت و عمل آنان بی شک از فلسفه اصیل ارتباطات که همان احترام به روابط انسانی و اصول اخلاقی است، نشأت گرفته و بار دیگر به خوبی به اثبات می رساند که فصل الخطاب ارتباطات، جایی بیرون از کتاب ها و فرضیات رقم می خورد؛ آنجا که " دگر عضو ها را قرار نمی ماند " و احساسات والای انسانی را به میدان عمل می آورد.

اینجانب مراتب سپاس و قدردانی خود را از تلاش بی دریغ شما و مجموعه تحت مدیریت، در همیاری و همراهی به هموطنان استان های سیل زده در بهار ١٣٩٨، اعلام داشته و امیدوارم خداوند متعال، بهروزی و موفقیت را توشه راهتان سازد.»

کد خبر 376554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.