پای دادستان به تصادف جنجالی پورشه در خیابان کارگر باز شد

حاشیه‌های تصادف پورشه با پراید در خیابان کارگر اصفهان آنقدر در فضای مجازی دست به دست شد که دادستان اصفهان به عنوان مدعی العموم برای بررسی بیشتر این پرونده ورود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بامداد روز جمعه تصاویری جنجالی از تصادف یک دستگاه خودروی پورشه با یک دستگاه پراید که منجر به کشته شدن راننده ۲۰ ساله پراید شد، در فضای مجازی منتشر و به سرعت مورد دسترس همه شهروندان ایران قرار گرفت.

دیالوگ‌های به کار برده شده در این تصادف باعث حاشیه دار شدن آن شد، به گونه‌ای که در بخشی از فیلم منتشر شده دختری که پدرش را مالک خودروی گران قیمت خارجی عنوان می‌کند در پاسخ به اظهارات ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشته شدن راننده خودروی پراید می‌گوید: " کشته شد که کشته شد دیه‌اش رو میدیم، بابام بیاد می‌فهمید من کی‌ام."

این دیالوگ منجر به تشدید حساسیت اذهان عمومی بر روی این تصادف بود و در باور عمومی این طور نهادینه شد که در این تصادف نیز پای آقا زاده‌ها در میان است.

رد آقازاده بودن راننده توسط پلیس

اظهارات ابوالقاسم چلمقانی، رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان در خصوص تصادف جنجالی پورشه و پراید، آقا زاده بودن راننده این خودرو را رد کرد.

او در این باره اظهار کرد: ساعت دو بامداد ۲۶ اردیبشهت سال جاری ماموران  پلیس راهنمایی و رانندگی از تصادف یک دستگاه پورشه با  پراید مطلع و به محل حادثه در خیابان کارگر اعزام شدند. در این حادثه، خودرو پورشه به  دلیل عدم رعایت فاصله طولی و سرعت غیرمجاز  از جلو به پهلو به یک دستگاه پراید برخورد می‌کند  که به دلیل  جراحات وارد شده به راننده پراید  پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: این خودرو به هیچ یک از مسئولان ارتباطی نداشته، راننده شناسایی، اما متواری شده است و "آقازاده" نیست.

بیشترین حجم از عصبانیت خانواده متوفی این حادثه به دلیل متواری شدن راننده پورشه‌ای بود که با خودروی پراید تصادف کرد.

سرنشینان رابطه فامیلی داشتند!

تلاش برای پیدا کردن راننده متواری توسط نیروی انتظامی کمتر از ۲۴ ساعت نتیجه داد و در نهایت راننده متواری ۲۴ ساله که به گفته جواد درستکار، رییس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی در هنگام تصادف حالت عادی نیز نداشته است، دستگیر و تسلیم قانون شد.

سرهنگ درستکار مدعی است که در تصادف جنجالی خیابان کارگر یک پورشه وجود داشته و سه سرنشین در این خودرو بوده‌اند، که علاوه بر راننده خواهر و دختر عمومی وی نیز در هنگام تصادف در خودرو حضور داشته‌اند.

اما حاشیه‌های این تصادف جنجالی به اندازه‌ای کش دار شد که علی اصفهانی، دادستان اصفهان نیز به عنوان مدعی‌العموم به این پرونده ورود کرد.

عمد یا غیرعمد بودن تصادف در دست بررسی است

او در این باره گفت: فعلا پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است، نمی‌توان در حال حاضر در خصوص عمدی و یا غیر عمدی بودن آن اظهار نظر کرد و در صورت تکمیل شدن اطلاعات پرونده به دادگستری ارسال خواهد شد.

هر چند در این حادثه فرهاد طاهریان جوان ۲۰ ساله اصفهانی در این حادثه جان خود را از دست داد و در حال حاضر راننده متواری دستگیر و ساعتی قبل نیز راهی زندان شده است، اما ابعاد پنهان این ماجرا هنوز فضا را برای اظهار نظرات غیر کارشناسی و سلیقه‌ای در خصوص این تصادف باز گذاشته است ....

کد خبر 376515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ز IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
    1 1
    روحت شاد.ان شاءالله که پدرومادرت قصاص دختروپسرپورشه سوارراخواستارباشند.
  • ذ IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
    2 0
    بعید میدونم با این وضع مالی که دارن متهم باشن