شهردار اصفهان در اجرای پروژه‌های محرک توسعه جدی‌تر ورود کند

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تقاضای جدی شهردار اصفهان از شهرداران مناطق بابت اجرای پروژه‌های محرک توسعه، قطعا باعث تغییر زاویه دید آن مدیران شده و میزان سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی مناطق بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در کنار موفقیت‌های فوتبالی شهر اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان نیز به گواه پایگاه علوم جهان اسلام اخیرا رتبه اول در میان دانشگاه‌های کشور شده است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: پروژه‌های محرک توسعه که هفته گذشته توسط مناطق مختلف ارائه شدند در معاونت شهرسازی مورد داوری قرار گرفت و شهرداران مناطق از طرح‌های خود دفاع کردند.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه داوران غیربومی بر روند اجرایی این پروژه‌ها نظر دادند، تصریح کرد: از شهردار اصفهان می‌خواهم به این موضوع به‌طور جدی ورود کند زیرا تقاضای جدی او از شهرداران مناطق قطعا باعث تغییر زاویه دید آن مدیران شده و میزان سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در مناطق بیشتر خواهد شد.

برنامه‌های شهرداری در ماه رمضان زمینه نشاط اجتماعی را ایجاد کرده است

همچنین کوروش محمدی، رییس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برنامه‌های شهرداری اصفهان در ماه رمضان قدرت جذب بالایی در ایجاد نشاط اجتماعی در شهر ایفا می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی خانواده در اصفهان افزود: این مرکز که با همکاری معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان آغاز به کار خواهد کرد و در جهت توانمندسازی و پویایی خانواده‌ها در کلانشهر اصفهان موثر خواهد بود.

کد خبر 376501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.