حل معضل آب نیازمند تشکیل کمیته حقیت‌یاب ملی است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای حل معضل آب برخی خیال می‌کنند اصفهانی‌ها در اطلاعات دست می‌برند هرچند این موضوع به نوعی شوخی به نظر می‌رسد به همین دلیل نیاز است یک کمیته حقیقت یاب در سطح ملی نه اصفهانی دست به کارشناسی بزنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در اداره کشور هر وزارتخانه جزیره‌ای عمل می‌کند و شاهد آن هستیم که در کشور یک حوزه در تشنگی است و یک حوزه را سیل می‌برد.

وی افزود: دو هزار و ۱۵۰ میلی‌متر بارش کم نیست و باید سد به واسطه آن پر می‌شد اما تنها ۷۰۰ میلیون متر مکعب از حجم سد پر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نزدیک به یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون متر مکعب آب در پایین دست بیش از حد بارگذاری و ۴۳ هزار مجوز حفر چاه داده شده و ۱۷ هزار چاه غیرمجاز نیز فعال است، تصریح کرد: برای حل معضل آب برخی خیال می‌کنند اصفهانی‌ها در اطلاعات دست می‌برند هرچند این موضوع به نوعی شوخی به نظر می‌رسد، به همین دلیل نیاز است یک کمیته حقیقت یاب در سطح ملی نه اصفهانی دست به کارشناسی بزنند.

وی ادامه داد: کشاورزان، شهرداری‌ها و محیط زیست هر کدام به دنبال حقابه خود هستند اما در این میان محیط زیست مظلومانه به دنبال حقابه خویش بوده و نیاز است اقدام سریع در قبال آن انجام شود.

کد خبر 376498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.