ادعای همسر یک استقلالی/ چشمک قرمز گوچی

این روزها فضای مجازی و خصوصاً اینستاگرام مامنی برای بیان صحبت ها و احساسات بازیکنان فوتبال شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاید بتوان گفت این روزها اینستاگرام به فضای اول رسانه‌ای کشور تبدیل‌شده است و بیشتر فوتبالی ها به‌جای مصاحبه حرف دلشان را در پست‌ها و استوری اینستاگرامی بیان می‌کنند.

بازیکن اسبق استقلال زنده است؟

چند روز گذشته هلیا سهیمی همسر ایرانی جی لوید ساموئل، بازیکن اسبق استقلال تهران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی ساموئل اعلام کرد شخصی که در حادثه رانندگی سال پیش فوت کرده، ساموئل نبوده و مقامات کشور انگلیس تاکنون اجازه آزمایش DNA از جسد مذکور را نداده‌اند.

باشه اوت شد!

نوید محمد زاده بازیگر توانمندی که علاقه خاصی به استقلال تهران دارد به دلیل‌تراشی‌های عجیب رفعتی، رئیس دپارتمان داوری در برنامه فوتبال برتر درباره گل استقلال به صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد و در استوری اینستاگرامش با انتشار عکس داوود رفعتی  نوشت 

"باشه اوت شد! "

شیرین‌کاری غیور مردان فضای مجازی

به‌محض ورود سرمربی جدید تیم ملی فوتبال به ایران، غیورمردان فضای مجازی دست‌به‌کار شدند و چند پیج متعدد به اسم ویلموتس ساختند. یکی از ایرانی‌ها ولی استعداد بیشتری به خرج داد. او علاوه بر اینکه برای ویلموتس پیج ساخت و ۳۶ هزار فالوور فیک برایش خرید، برای خانم کاترین لامبیتس همسر او هم پیج فیک ساخت!

یکی از فالورای یکی از اکانتا زیر آخرین پست ویلموتس نوشته بود: "با کیا شدیم هشتاد میلیون، ادمین بهت حق میدم با سیگار برگ کامنتا رو بخونیو به ریش این آدمایه ساده بخندی"

یکی دیگه از فالورا نوشته بود:

"این پیجایی که ساختن مثل اینی که گذاشتین کار ایرانیاس، این پیج فالوراش از همه بیشتره پس واقعی تره"

خیلی زود مشخص شد مارک ویلموتس اصلاً پیج اینستاگرامی ندارد. وی حتی در فیس‌بوک نیز فعال نیست و تنها در توییتر یک پیج دارد. مثل‌اینکه ویلموتس برعکس کارلوس کی‌روش خیلی اهل حضور در فضای مجازی نیست.

چشمک قرمز گوچی

رضا قوچان نژاد، ملی‌پوش مشهدی تیم ملی فوتبال ایران که پیش از شروع فصل و همچنین در نقل و انتقالات نیم‌فصل شایعه حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسید، اما گوچی تصمیم به ادامه کارش در خارج از ایران و بازی در اف سی سیدنی استرالیا گرفت اما در این زمان به نظر می‌رسد قوچان نژاد بی‌میل به تجربه بازی در لیگ برتر نیست.

قوچان نژاد هفته گذشته با انتشار تصویری با پیراهن تیم ملی در ورزشگاه آزادی و در آغوش جانباز هشت سال دفاع مقدس همچنین قلب قرمزرنگی در عکس خود به‌نوعی از ارادتش به پرسپولیس پرده برداشت.

هر آنچه در توان داشتم گذاشتم

شاگردان مجیدی لیگ هجدهم را با پیروزی ۱-۲ مقابل سپیدرود رشت به پایان رساند. استقلال تهران درنهایت به رتبه سوم لیگ قناعت کردند. با پایان فصل، آیاندا پاتوسی، مهاجم ریزنقش استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران تشکر کرد و نوشت:

" متاسفانه فصل آن‌گونه که می‌خواستیم پیش نرفت، هر آنچه در توان داشتم گذاشتم اما گاهی اوقات بعضی چیزها خارج از کنترل است، به‌هرحال می‌خواستم از هواداران بزرگ و بی‌نظیر استقلال تشکر کنم؛ بهترین حامیانی که من در تمام عمرم دیده‌ام، شما بودید."

بی قراری برای کسی که آقای گل نشد!

علیپور تلاش زیادی کرد تا آقای گل لیگ شود، اما نتوانست بیشتر از ۱۴ گل به ثمر برساند و قافیه را به کی‌روس استنلی سپاهان و لوسیانو پریرا فولاد خوزستان ببازد.
علی علیپور، ساعتی پیش در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود، با انتشار عکسی از جام قهرمانی در اینستاگرامش نوشت:

"مثل ساحل آرام باش تا دیگران مثل دریا، بی‌قرارت باشند"

کد خبر 376496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.