مردم را از مراجعه به شورای شهر نترسانید

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر شان و جایگاه شورای شهر توسط منصوبان رعایت نشود، اگر مردم از مراجعه به شورا ترسانده و از رفتن به شورای شهر منع شوند و به‌خاطر رجوع به نمایندگان خود در شورای شهر کار آنان در دست‌انداز بیفتد، چگونه انتظار تحقق خواسته‌های مردم را داشته باشیم؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: دو سال از روزی که مردم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا پای صندوق‌های رای آمدند و کاری کردند کارستان، می‌گذرد؛ بر دولتمردان و ما است که به بازخوانی شعارهای خود در انتخابات پرداخته و با مرور عملکرد خود، نقاط قوت و ضعف را شناسایی و با بهره‌گیری از فرصت‌ها و مرتفع کردن تهدیدها، با تلاش شبانه‌روزی پاسخ به اعتماد آنان را بدهیم.

وی با بیان اینکه همواره بر تکریم مردم تاکید کرده‌ام و امروز باز هم در این خصوص تاکید می‌کنم، تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و تاب‌آوری بیشتر مسئولان همواره باید مورد توجه باشد، ما وامدار مردم هستیم و باید همواره خدمتگذار آنها باشیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه قصد منت گذاری بر کسی را نداریم، ادامه داد: دست مدیرانی که به اصرار مسئولیت را پذیرفته، با مردم مدارا می‌کنند و به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کنند را می بوسیم اما رفتارهای برخی از مدیرانی که مسئولیت را برای خویش طعمه قرار داده و به جای انجام مسئولیت و استفاده برای ارایه خدمات بیشتر به مردم، آنها را در پیچ و خم‌های اداری قرار می‌دهند، عادی و فراگیر شده است.

وی ادامه داد: اگر شان و جایگاه شورای شهر توسط منصوبان شورا رعایت نشود، از دیگران چه انتظاری است، اگر مردم از مراجعه به شورا ترسانده و از رفتن به شورای شهر منع شوند و به‌خاطر رجوع به نمایندگان خود در شورای شهر کار آنان در دست‌انداز بیفتد، چگونه انتظار تحقق خواسته‌های مردم را داشته باشیم؟

نصر اصفهانی با بیان اینکه حتما انتظار نداریم همه کارها حل شود، اضافه کرد: گاهی موانع قانونی برای خواسته مردم وجود دارد که به دیگر نهادها وابسته است، ولی حتی در آن موارد نیز مردم باید تکریم ارباب رجوع و تلاش مسئولان را ببینند.

وی با بیان اینکه امروز بروکراسی اداری مردم را به ستوه آورده است، افزود: با توجه به وظیفه ای که داریم باید به مردم لبخند بزنیم و از آلام آنها بکاهیم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خواستار تسریع حضور شهردار و معاونانش در مناطق شهرداری اصفهان شد و افزود: با این اقدام می توان مشکلات شهروندان را بهتر برطرف کرد.

وی با تقدیر از برنامه‌های شهرداری که در ماه رمضان خانواده‌ها و ورزشکاران را مهمان خود کرد، ابراز امیدواری کرد که اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری با حضور در این برنامه ها قدردان زحمات برگزار کنندگان این برنامه‌ها باشند.

نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: نایب قهرمانی سپاهان و مقام ششمی ذوب‌آهن در لیگ برتر فوتبال کشور را تبریک گفته و نیز برای تنها نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا یعنی ذوب‌آهن اصفهان آرزوی موفقیت کرده و درخواست حمایت‌های استانی را از این تیم دارم.

کد خبر 376483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.