ترکیب ذوب‌آهن را دیدیم و بهم ریختیم

دویستمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"۵۰% زرد، %۵۰ سرخ" عنوان اصلی این رسانه است که رییس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد با توجه به اینکه مسابقات حذفی به‌صورت تک حذفی برگزار می‌گردد و مطابق آیین نامه برگزاری مسابقات ظرفیت ورزشگاه نقش جهان به طور مساوی بین هواداران سپاهان و پرسپولیس تقسیم می‌شود.

"آیا قلعه‌نویی و منصوریان هم به نفع استقلال کار می‌کنند؟" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی و در گلایه از اهانت‌های اخیر در صفحات مجازی نسبت به خودش بیان شده است. در قسمتی از گفتگوی تارتار آمده: در بازی با پرسپولیس نهایت تلاشمان را کردیم و به عقیده کارشناسان بهتر از تیمی بودیم که در پایان قهرمان شد اما چه کنیم که توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شد. تیم‌های مدعی لیگ امسال وقتی خودشان جلو پرسپولیس نتوانستند سه امتیاز را کسب کنند چطور از تیم ما با آن همه حواشی که داشت انتظار برد داشتند. هواداران استقلال بیشترین توهین را به من داشتند اما آیا می‌شود گفت قلعه‌نویی و منصوریان هم به نفع استقلال بازی کنند؟

"ترکیب ذوب‌آهن را دیدیم و بهم ریختیم" دیگر عنوان صفحه اصلی دویستمین شماره "فوتبال اصفهان" است که به نقل از نادر دست‌نشان سرمربی سپیدرود رشت عنوان شده است که "قبل از شروع بازی و در رختکن یکی از بازیکنان ترکیب ذوب آهن برابر نفت را دید و گفت ذوب آهن با تیم دوم خودش به زمین آمده" همین خبر باعث افت روحیه شدید بازیکنان تیم شد.

"عزت پورقاز: اگر قهرمان می‌شدیم بهتر بود" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 376463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.