تعیین تکلیف ۹۰۰ دکل مخابراتی بدون مجوز

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: از ۱۳۰۰ دکلی که بر روی بام منازل شهر نصب شده ۹۰۰ مورد فاقد مجوز است که مالکان آنها یکسال فرصت دارند جهت تعیین تکلیف به شهرداری مراجعه کنند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شکایات متعدد شهروندان از وجود دکل‌های مخابراتی بر روی بام منازل در شهر منجر به ارجاع پرونده آنها به کمیسیون ماده صد شهرداری خواهد شد.

وی افزود: درصورت نگرفتن مجوز از شهرداری نتیجه اکثر شکایات شهروندان از وجود دکل‌های مخابراتی منجر به تخریب دکل‌ها می‌شود که به دلیل وضعیت ارزی و مشکلات اقتصادی این امر ضررهای زیادی برای شرکت‌های مخابراتی دارد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در خصوص ساماندهی دکل‌های مخابراتی لایحه‌ای از سوی شهرداری به شورای شهر ارسال شده است، افزود: این لایحه در کمیسیون بهداشت مورد بررسی قرار گرفت و به تایید کمیسیون تلفیق رسید و امروز در جلسه شورای شهر مطرح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح مزایای زیادی دارد که یکی از آنها تجمیع دکل‌های مخابراتی است تا به جای سه دکل یک دکل نصب شود.

امیری تصریح کرد: لزوم صدور مجوز برای نصب دکل از سال ۸۸ در دستور کار قرار گرفته است در حالی که اپراتورها و سازمان‌های مربوطه مخابراتی تنها ۲۰۰ دکل را بدون مجوز  می‌دانند و می‌گویند مابقی دکل‌های بدون مجوز مربوط به زمان قبل از سال ۸۸ است از این رو یک اختلاف بین سازمان‌های مخابراتی و خدمات شهری شهرداری است و باید وضعیت این ۷۰۰ دکل که مورد اختلاف نظر آنها است مشخص شود.

کد خبر 376444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اميرحسين محزونيه IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
    0 0
    با سلام متاسفانه همچنان برخى از مناطق شهر اصفهان از جمله خيابان مهرآباد ، كوچه فرعى سوم در داخل منازل آنتن دهى موبايل ضعيف است و تنها راه درمان اين مشكل نصب يك دكل تقويت آنتن است خواهشمندم نسبت به رفع اين مشكل محبت بفرماييد باتشكر