اولویت مباحث اجتماعی در نوسازی بافت‌های فرسوده

شهردار تهران با تاکید براینکه در نوسازی بافت فرسوده مباحث اجتماعی در اولویت است، گفت: توجه به منافع ذی‌نفعان و ساکنان محله باید در اولویت باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی در مراسم مبادله تفاهم‌نامه همکاری مشترک بازآفرینی شهری محله‌های هدف شهر تهران بین وزارت شهرسازی و شهرداری، اظهار کرد: تهران دو طرح مصوب، طرح جامع و طرح تفصیلی دارد و در گذشته درباره نوسازی بافت فرسوده اقداماتی انجام شد و امیدواریم در این دوره هم با نگاه همه جانبه بتوانیم تجربه‌هایی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در نوسازی بافت فرسوده مباحث اجتماعی در اولویت است، گفت: توجه به منافع ذی‌نفعان و ساکنان محله باید در اولویت باشد و از تجربیات قبلی باید درس بگیریم و به تجارب مثبت توجه کنیم.

شهردار تهران افزود: این پروژه باید نشان دهد که چگونه ارزش‌های گذشته به زندگی امروز وارد شود و تداوم داشته باشد که نهاد توسعه‌دهنده باید به این موضوع توجه کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نهاد برنامه‌ریزی و مطالعات شهر تهران باید این پروژه‌ها را کنترل و مانیتور کند تا شاهد ناهنجاری‌ها نباشیم و بهره آن را مردم پایتخت ببینند .

حناچی ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه منجر به اقدامات اساسی و بهتر شدن زندگی شهری در تهران شود.

کد خبر 376439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.