سنگ‌اندازی در مسیر اشتغال، خیانت است

گلپایگان- استاندار اصفهان گفت: هر کسی بتواند یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است و هر کس در مسیر ایجاد اشتغال سنگ‌اندازی کند خائن به ملت، انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، عباس رضایی شامگاه روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان گلپایگان با بیان اینکه  در شرایط سخت اقتصادی باید راه‌های ایجاد اشتغال برای سرمایه‌گذاران فراهم شود، اظهار کرد: مدیران استان و شهرستان باید به هر نحوی که می‌توانند در اجرایی شدن رونق تولید کمک کنند.

وی با اشاره به نقش امام جمعه و دادستان در همکاری با سرمایه‌گذاران، گفت: امروزه صنعتگران در تهیه مواد اولیه، فروش، نقدینگی و تأمین آب شرایط سختی را می‌گذرانند و قطعأ تنها راه برون رفت از شرایط سخت جز کمک به رونق تولید و اجرای اصول اقتصاد مقاومتی نیست.

استاندار اصفهان گفت: امروزه شرایط سختی دامن‌گیر تولیدکننده و دولت و نظام شده است که به دلیل پایمردی و مقاومت مردم و دولت و نظام در مقابل استکبار جهانی است.

رضایی گفت: مردم ما نسبت به شرایطی که استکبار جهانی به وجود آورده است آگاه هستند و ما دولتمردان باید با تلاش و جدیت هر آن چه که می‌توانیم انجام دهیم.

وی افزود: بین مدیران و نمایندگان مجلس حس همگرایی و  وحدت و هماهنگی و همدلی برای انجام کارهای مردم وجود دارد و جهادگونه برای مردم شهرستان تلاش می‌کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مدیران با توجه به تکلیف شرعی و قانونی در حد توان باید برای رفع مشکلات و رونق تولید و ایجاد اشتغال جوانان در شهرستان تلاش داشته باشند، یادآور شد: هر کسی بتواند یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است و هر کس در مسیر ایجاد اشتغال سنگ‌اندازی کند خائن به ملت، انقلاب و نظام است.

رضایی با بیان اینکه وظیفه مدیران استان این است که شعار سال رونق تولید را به معنای واقعی اجرا کنند، خاطرنشان کرد: زمین به آیندگان نیز تعلق دارد و باید ضوابط و معیارهای زیست‌محیطی در واگذاری زمین رعایت شود و به اندازه نیاز در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ملت و دولت از رییس جمهور دیوانه آمریکا هراسی ندارند و همانگونه که به لطف الهی و به برکت خون شهدا ۴۰ سالگی انقلاب را پشت سر گذاشتیم، یقینأ با تلاش و همت مدیران نیز می‌توانیم از این تحریم‌های سخت عبور کنیم.

استاندار اصفهان گفت: تالاب شور گلپایگان بهترین مکان برای ایجاد پنل خورشیدی است و مکانی مناسب برای تولید انرژی در کشور است و از آنجا که آلودگی و مشکلات زیست‌محیطی را ندارد بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار در تولید انرژی است.

کد خبر 376425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.