باند دوم محور بادرود -کاشان امسال تکمیل می شود

نطنز- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل و بهره برداری از محور بادرود -کاشان به طول ۵۵ کیلومتر در دستور کار وزارت راه قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، عبدالهاشم حسن نیا عصر شنبه در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی روکش آسفالت محورهای فرعی و روستایی، ارتقای ایمنی راه های شهرستان به ویژه محور مهم  بادرود -کاشان و تکمیل روشنایی ایستگاه راه آهن بادرود در دستور کار فوری وزارت راه و شهرسازی قرار خواهد گرفت.

 معاون وزیر راه با بیان اینکه باند دوم محور بادرود -کاشان امسال تکمیل می شود، گفت: قسمتی از جاده قدیم نطنز- کاشان حدفاصل میدان بسیج تا سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن نیازبه تعریض و بهسازی دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: شهرستان نطنز بخش قابل توجهی از محورهای اصلی کشور را داراست از جمله قسمت‌های عمده آزاد راه کاشان- نطنز- اصفهان و محور پرتردد بادرود اردستان و کاشان -بادرود  که ارتقاء کیفیت برخی از این محورها نیاز به پیگیری بیشتری دارد.

به گزارش ایمنا؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر از  باند دوم محور ترانزیت بادرود- کاشان؛ ایستگاه راه آهن بادرود؛ محور آقا علی عباس (ع)؛ خروجی‌های آزادراه به  سمت آستان سلطان حسین (ع) و امامزاده احمد (ع)، جاده آنتنی شهر خالدآباد و راه‌های روستایی شهرستان بازدید و جهت پیگیری مشکلات آنها قول مساعد داد.

گفتنی است ۱۸ کیلومتر از باند دوم محور بادرود-کاشان به علت نواقص و نبود استاندارد لازم بارها مورد مطالبه مسئولان بادرود و نماینده مجلس از مسئولان وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است که تاکنون اقدام مثبتی در جهت رفع آن برداشته نشده است.

همچنین ادامه عملیات عمرانی مسیر بادرود -کاشان به طول ۳۵ کیلومتر به علت نبود اعتبارات لازم بسیار کند انجام می شود و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین از این محور سبب بروز تصادفات مرگبار و خونین شده است.

کد خبر 376415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.