۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
فضایی بدون توقف

فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری مرکز آسیب شناسی و سلامت فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات نمایشگاه" فضای بدون توقف " را برگزار خواهد کرد.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این فرهنگسرا با همکاری مرکز آسیب شناسی و سلامت فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان به مناسبت روز جهانی ارتباطات در حاشیه جشنواره فرهنگی  روابط عمومی استان در محل اتاق بازرگانی نمایشگاه "فضای بدون توقف " را روز ۲۹ اردیبهشت از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار می‌کند.

فاطمه شفیعی افزود: در این نمایشگاه ۳۰ قاب با طرح های گرافیکی با مضمون شبکه های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها و راه‌های ارتباطی نوین به نمایش گذاشته می‌شود .

شفیعی تصریح کرد: این که بدانیم کدام خبر رسانه ها معتبر و کدام نامعتبر است یعنی توانایی تشخیص راستی و درستی اخبار و دیگر پیام های رسانه ای  با توجه به گسترش تاثیر دنیای مجازی بر دنیای واقعی در اولویت است. سازمان جهانی یونسکو نیز یکی از شاخصه های با سوادی در دنیای امروز را داشتن سواد رسانه ای می‌داند.  

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه ادامه داد: برنامه های جانبی این نمایشگاه برگزاری میزگرد های رسانه ای به صورت فردی و گروهی و تهیه گزارش هایی با موضوع پیام رسان های مدرن، فرصت ها و آسیب های دنیای مجازی خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه می‌توانند با شماره تلفن فرهنگسرای رسانه  ۳۵۵۴۴۰۹۶  تماس بگیرند.

کد خبر 376371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.