مجلس در تصویب لایحه "مالیات بر ارزش افزوده" تعجیل نکند

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با تاکید بر لزوم صبوری بیشتر و اخذ نظرات مدیریت کلانشهرها در بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: نباید در تصویب این لایحه تعجیل کرد تا بتوانند شوراهای شهر را با مصوبه خود همراه کنند و در اجرا مانعی نداشته باشند.

علیرضا نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لایحه مالیات بر ارزش افزوده با بیان اینکه اصلاحات لازم در کمیسیون شوراها انجام شده است، اظهار کرد: هر گونه اقدامی که منجر به تضعیف شوراها و کاهش جایگاه و اختیارات آن‌ها باشد از مصادیق چوب حراج زدن به اقدامات موثر شوراها در ۲۰ سال گذشته است.

وی با تاکید بر اینکه باید روزبه‌روز اختیارات شوراها بیشتر شود و مدیریت کشور از متمرکز به غیرمتمرکز حرکت کند، افزود: تمرکزگرایی نه به نفع شهرها و نه به نفع مردم است همچنین این امر باعث کاهش انگیزه‌هاست و مشارکت مردم را کم می‌کند و این امر به نفع شهرها نیست.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لازم است نمایندگان دقت نظر داشته و ظرافت‌ها در نظر گرفته شود، اظهار کرد: نباید به سمت وسویی گام برداریم که منجر به تضعیف جایگاه شوراها و ایجاد نارضایتی‌ شود.

نصراصفهانی با تاکید بر لزوم صبوری بیشتر و اخذ نظرات مدیریت کلانشهرها در بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده گفت: نباید در تصویب این لایحه تعجیل کرد تا بتوانند شوراهای شهر را با مصوبه خود همراه کنند و در اجرا مانعی نداشته باشند، اما آنچه که فعلا شوراها از این لایحه برداشت کردند تضعیف قدرت شوراها در تصمیماتشان است.

کد خبر 376370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.