زدودن غبار محرومیت با اجرای پروژه‌های محرک توسعه

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از پروژه سومین میدان بزرگ شهری اصفهان به عنوان پروژه محرک توسعه این منطقه نام برد و گفت: در این میدان رفع کمبود سرانه‌های بهداشتی، آموزشی، رفاهی، و تجاری پیش‌بینی شده است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وسعت پروژه سومین میدان بزرگ شهری اصفهان ۱۹ هکتار است که چهار هکتار آن در محدوده حرم حضرت زینب(س) و ۱۵ هکتار آن محدوده میدانی را تشکیل می‌دهد.

وی افزود: در محدوده این میدان نزدیک ۵۰۰ خانوار زندگی می‌کنند که برای آنها زمینی به وسعت ۱۸ هکتار در فاصله ۸۰۰ متری میدان پیش بینی شده تا این کلونی جمعیتی به نقطه مورد نظر جا به جا و پروژه اجرایی شود.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در بخش تجاری‌های اطراف حرم حضرت زینب که در پیش بینی ۱۵ هکتار سومین میدان بزرگ شهری قرار دارد، ساخت مجتمع تجاری یکی از ۱۳ باکس تعریف شده برای اطراف حرم است که توسط سرمایه‌گذار شریک شهرداری در حال ساخت است و پس از اتمام پروژه، درآمد حاصل از آن را برای آزادسازی مابقی پروژه این میدان استفاده خواهیم کرد.

وی پروژه سومین میدان بزرگ شهری اصفهان را نه تنها پروژه محرک توسعه این منطقه، حتی شهر اصفهان دانست و تصریح کرد: این منطقه در حال توسعه، پیشرفت و آبادانی است و با اجرای پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی غبار از چهره محرومیت این منطقه برداشته خواهد شد.

شمسی گفت: برای دو صحرای سودان با ۲۸ هکتار و باتان با ۳۴ هکتار «طرح جامع» برای تفکیکی‌هایی که دارای سرانه هستند به منظور ارتقای کیفیت ساخت و سازها تبیین شده است.

وی افزود: در صحرای سودان فضای سبز پنج هکتاری پیش بینی شده است و منتظر تأیید اداره کل راه و شهرسازی و استانداری اصفهان هستیم تا در برنامه‌های سال آینده اقدامات لازم برای احداث آن صورت گیرد.

کد خبر 376365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.