"داورزنی" به خاطر شهیدان و مرزبانان غیور مملکت حقوق نگیرد!

ملی‌پوش اصفهانی تیم دو و میدانی جانبازان و معلولان گفت: مسئولان وزارت ورزش قول پاداش سکه دادند و باید به آن عمل کنند.

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن ابراز نارضایتی از پرداخت نشدن مطالبات ورزشکاران مدال آور آسیایی، اظهار کرد: وزیر ورزش در مراسم تجلیلی که سال گذشته در محل سالن اجلاس برگزار شد، حضور داشت و در حضور رئیس‌جمهور به ورزشکاران قول دادند که پاداش‌ها را با سکه پرداخت خواهند کرد. متاسفانه بعد از شش ماه سکه تبدیل به ریال شد. نرخ سکه آن زمان حدود چهار میلیون تومان بود، اما کارت‌های هدیه‌ای را به مبلغ یک‌میلیون ۸۵۰ هزار تومان به ما دادند. آیا این انصاف است؟ آیا در مورد حقوق خود و نزدیکانشان نیز همین برخورد را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: پرداخت جوایز بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز مثل سال قبل شده است. برای تجلیل از بازیکنان آسیایی نه مراسمی برگزار شده و نه تجلیلی، صحبت‌ها فقط در حد حرف است. در هفته گذشته تعدادی از مدال‌آوران به وزارت ورزش و جوانان رفتند ولی هنوز که اتفاقی نیفتاده است و درنهایت گفته‌اند ۱۰ روز وقت بدهید تا ما فرصت داشته باشیم که تصمیم بگیریم و مبلغ را تعیین کنیم و مراسم را برگزار کنیم.

قهرمان پرتاب وزنه مسابقات پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ با ابراز ناراحتی از صحبت‌های داورزنی، افزود: بعدازظهر روزی که دوستانم به وزارتخانه رفته بودند، مصاحبه‌ای از داورزنی منتشر شد و حرف چیز دیگری بود و او گفت "در مورد ورزشکاران که اگر مسئله پاداش است، بهتر است شما در مسابقات شرکت نکنید. عده‌ای جوان در مرزهای شرق و غرب شهید می‌شوند و از جانشان می‌گذرند"؛ در جواب داورزنی یک جمله می‌گویم: شما نیز به خاطر شهیدان مملکت و مرزبانان غیور مملکت و صحبت‌هایی که مطرح می‌کنید، حقوق نگیرید.

مختاری ضمن تشکر از مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور، سران قوه، مدیران عالی نظام تا مسابقه‌ای برگزار می‌شود همه پیام می‌دهند و تشکر می‌کنند بعد داورزنی در قبال تلاش‌های ما این‌گونه صحبت می‌کند، علت را نمی‌دانم.

کد خبر 376359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.