تیم‌های برتر رشته واترپلو معرفی شدند

مسابقات رشته واترپلو پسران زیر ۱۴ سال که از شامگاه سه شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در استخر نمونه مجموعه ورزشی کردآبا آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان با کمک هیئت‌های ورزشی و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان از دوشنبه _۱۶ اردیبهشت‌ماه_آغاز گردیده و کماکان ادامه دارد.

رقابت‌های دومیدانی پسران و دختران در شش ماده ۶۰، ۸۰، ۱۰۰، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ متر به اتمام رسید و از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

مسابقات رشته واترپلو پسران که شب‌های دوم ماه مبارک رمضان در استخر نمونه مجموعه ورزشی کردآباد آغاز شده بود، شب گذشته به پایان رسید و از تیم‌های برتر تجلیل شد.

مسابقات رشته کشتی آزاد و فرنگی در شب های گذشته با حضور ۲۷۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی کوثر پیگیری شد و در نهایت شب گذشته به اتمام رسید و از نفرات برتر تجلیل شد.

مسابقات دوچرخه‌سواری نمایشی و مهارتی و همچنین مسابقات تیر و کمان آقایان و بانوان شب گذشته در مجموعه ورزشی آبشار به کار خود پایان داد و نفرات برتر این رشته‌ها معرفی شدند.

مسابقات تنیس روی میز آقایان در مجموعه ورزشی خانه تنیس به کار خود پایان داد و در پایان از نفرات برتر با مدال و احکام قهرمانی تجلیل شد.

مسابقات وشو پسران در سه رده سنی شب گذشته در مجموعه ورزشی شهدای مارچین به کار خود پایان داد.

مسابقات رشته تیراندازی جانبازان معلولین آقایان و بانوان شب گذشته در مجموعه ورزشی شهید میثمی به کار خود پایان داد و از نفرات برتر تجلیل شد.

امشب شنبه ۲۸ اردیبهشت رقابت‌های بسکتبال با ویلچر در مجموعه ورزشی آبشار و مسابقات والیبال نشسته در مجموعه ورزشی شهید میثمی آغاز خواهد شد.

کد خبر 376343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.