لازمه مقاومت در برابر فشارهای دشمن اتحاد و همدلی است

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با تاکید بر اینکه شعار وحدت و همدلی باید در عمل نیز خود را نشان دهد، گفت: دشمنی آمریکا برای همه ملت ایران مشکل ایجاد کرده و امروز همه ملت در مضیغه هستند. در شرایط امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز داریم.

به گزارش ایمنا، محمد کاظمی با اشاره به دیدار رئیس جمهور با جمعی از فعالان سیاسی و ضرورت تقویت وحدت و انسجام برای استفاده از ظرفیت‌های کشور، بیان کرد: وحدت یک نکته اساسی و کلیدی است اما متأسفانه ما همواره شعار وحدت سر می‌دهیم اما در عمل برخی از تنگ نظری‌ها وحدت را تحت شعاع قرار می‌دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمنی آمریکا برای همه ملت ایران مشکل و زحمت ایجاد کرده است و همه ملت تنها یک طیف یا جریان سیاسی خاص نیست بلکه امروز همه ملت در مضیغه هستند. مقام معظم رهبری نیز توصیه کردند که در شرایط امروز بیش از گذشته به وحدت و همدلی نیاز داریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: برای ایستادن در مقابل دشمن اتحاد و همدلی لازم است فلذا باید خیلی از مسائل را که زمینه رنجش خاطر هموطنان را فراهم می‌کند را ایجاد نکنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: باید وحدت و همدلی از صحبت در صحنه عمل نیز خود را نشان دهد. اینگونه می‌توان بهره وری بهتری از ظرفیت‌های کشور برای رویارویی با مشکلات داشته باشیم. امروز نیز ظرفیت‌های کشور تماماً در اختیار دولت است و دولت نیز برنامه ریزی انجام می‌دهد مجلس نیز در مواردی که نیاز باشد به دولت کمک می‌کند.

وی در پایان گفت: منابع مالی ما با توجه به مشکلات صدور نفت و منابع مالیاتی کشور به جهت وضعیت اقتصادی کاهش پیدا کرده است و بایستی با برنامه ریزی و همکاری از ظرفیت‌های مختلف کشور نظیر گردشگری، معادن و صادرات غیر نفتی کشور استفاده کنیم.

منبع:ایسنا

کد خبر 376328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.