محله‌های قائمیه و دستگرد جان دوباره می‌گیرد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: بازآفرینی بافت فرسوده قائمیه به عنوان پروژه محرک توسعه به شورای شهر و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان معرفی شده است.

محمد شرفا در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای اصلاح وضعیت محله‌های قائمیه و دستگرد باید پروژه‌های محرک توسعه در این منطقه تعریف شود.

وی افزود: یکی از مؤثرترین راهکارها برای برون‌رفت از شرایط سخت اقتصادی استفاده از توانمندی بخش خصوصی و اجرای پروژه‌های محرک توسعه در این منطقه است.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان پارک کوهستانی قائمیه را یکی از پروژه‌های شاخص منطقه ۱۳ دانست و گفت: این پارک ۳۷ هکتار مساحت دارد که در آن چشم اندازی زیبا و جاده سلامت پیش بینی شده و در بودجه امسال اعتبار مورد نیاز جهت احداث فاز نخست آن در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: پروژه پارک کوهستانی قائمیه یکی از پروژه های مشارکتی و توسعه‌ای در منطقه ۱۳ خواهد بود که می‌تواند قائمیه را به لحاظ اقتصادی و اجتماعی متحول کند.

شرفا با بیان اینکه شهرداری در استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی، انجام مشارکت در اجرای پروژه‌ها اهتمام ویژه دارد، گفت: تجربه نشان داده که برای رفع مشکلات و اجرای پروژه‌ها استفاده از توانمندی بخش خصوصی کارساز و راه‌گشا است به همین دلیل تلاش کردیم در زمینه‌هایی که قابلیت سرمایه گذاری دارد از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری به شرط تحقق کامل ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه منطقه ۶۲ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه هزینه خواهد شد چرا که درصدد هستیم با اجرای پروژه‌های عمرانی تحول عظیمی در این منطقه ایجاد کنیم.

کد خبر 376310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.