شرط معاون وزیر راه برای تامین بودجه مرمت حمام نقاشی

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید اخیر خود از حمام نقاشی قول داد به شرط آنکه مالکیت این حمام مشخص شود از بودجه‌های بخش دولتی هزینه مرمت آن را پرداخت خواهد کرد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حمام نقاشی با قدمتی۵۰۰  ساله در محله اولیاء منطقه ۱۵ واقع شده و هنوز در بخش زنانه و مردانه دایر است.

وی با بیان اینکه حمام نقاشی قابلیت جذب توریست دارد و می‌توان آن را به عنوان پروژه محرک توسعه منطقه ۱۵ دانست، افزود: ۵۰ سال پیش بازار و کاروانسرایی در مسیر ورودی حمام نقاشی وجود داشته که به دلیل توسعه شهر تخریب شده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: دو سال پیش مرمت ورودی حمام نقاشی انجام و همین مرمت کوچک باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی شد.

وی با بیان اینکه حمام نقاشی مالک خاصی ندارد و معتمدان سه محله تصمیم گیران آن هستند، تصریح کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید اخیر خود از حمام نقاشی قول داد به شرط آنکه مالکیت این حمام مشخص شود از بودجه‌های بخش دولتی هزینه مرمت آن را پرداخت خواهد کرد.

قاسمی ادامه داد: پروژه خورشید شهر(خان) از جمله پروژه‌های مشارکتی در حال انجام است که به عنوان محرک توسعه مطرح شده که با مشارکت بخش خصوصی در شش طبقه به مساحت چهار هزار و ۴۸ مترمربع با زیربنای ۲۲ هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

کد خبر 376308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.