۲۸۵۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی شهرداری اصفهان در سال ۹۸

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان دو هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر در نظر گرفته شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اولویت نخست شهرداری اصفهان پروژه قطار شهری است که برای آن  ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال پیش بینی شده است.

وی اولویت دوم پروژه های عمرانی شهر را حلقه حفاظتی شهر عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه ظرفیت رینگ سوم اشباع شده، احداث رینگ چهارم به طول ۷۸ کیلومتر که ۴۵ کیلومتر آن در محدوده شهر اصفهان و مابقی آن در محدوده چند شهر همجوار واقع شده، با محوریت شهرداری اصفهان در حال احداث است که تا پایان امسال بخشی از فواید آن در بخش شمال شهر اصفهان نمایان خواهد شد چرا که ترافیک از سه راه نقشینه، چهارراه عاشق اصفهانی و بعثت رفع خواهد شد.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه از نیمه دوم سال گذشته پروژه های عمرانی شهر با شتاب زیادی آغاز شده و در حال اجرا است، گفت: اگر شهروندان گذری به سمت شمال شرق اصفهان داشته باشند، مشاهده خواهند کرد در نقاطی که از ۲۵ سال پیش برای تردد با مشکلات زیادی مواجه بودند با اجرای پروژههای عمرانی در حال تحول است.

وی تصریح کرد: ادامه بلوار فرزانگان به طول پنج کیلومتر، احداث یک و نیم کیلومتر از رینگ در منطقه ۱۴، احداث تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، احداث مجموعه پلها و تقاطع غیرهمسطح نصفجهان از جمله اقداماتی است که در شهر آغاز شده و با زمان‌بندی فشرده در حال اجرا است.

مظفر با بیان اینکه پروژه های مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنهای با قوت در حال اجرا است، گفت: یکی از بزرگترین پروژه‌ها احداث مخازن و خطوط انتقال آب جهت استفاده از آب‌های خاکستری برای آبیاری فضای سبز به منظور  صرفه جویی و استفاده بهینه از منابع آبی است.

کد خبر 376307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.