قلعه‌نویی: تا این لحظه هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تا پایان جام حذفی به هیچ تیم دیگری جز سپاهان فکر نمی‌کنم.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی، اظهار کرد: من این فصل قول قهرمانی ندادم؛ سه تیم در لیگ، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند اما سپاهان ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرد. استقلال و پرسپولیس مربیانشان دو تا سه سال در تیم‌هایشان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه نگاه ما باید به همه تیم‌ها نگاه عدالت‌طلبی باشد، ادامه داد: من اصلاً به مسائل فنی کاری ندارم؛ به پرسپولیس، هوادارانش و برانکو که دوست خوب من است تبریک می‌گویم، او یکی از بهترین‌ مربیان خارجی‌ است که به ایران آمده، به تیم پدیده هم تبریک می‌گویم، آن‌ها یک فوتبال مدرن به نمایش گذاشتند و تنها تیمی بودند که ما را تحت فشار گذاشتند؛ امیدوارم این قهرمانی‌ها باعث دیده نشدن مشکلات فوتبال ما شود.

قلعه‌نویی در این مصاحبه تلویزیونی در مورد شایعه رفتنش به استقلال هم گفت: من واقعیت را می‌گویم، استقلال جزء خاطرات زندگی من است؛ من موقعی در استقلال بودم که شرایط خوبی نداشت و ما با عشق برای این تیم کار کردیم، در آن زمانی که تیم در دسته سوم بود و اسنادش هم موجود است. خیلی‌ها مثل زرینچه در آن زمان به تیم کمک کردند اما خیلی‌ها هم پول‌شان را گرفتند و رفتند؛ تا این لحظه هیچ باشگاهی با من صحبت نکرده است و من هم تا پایان جام حذفی به تیم دیگری فکر نمی‌کنم.

منبع: ایسنا

کد خبر 376290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.