هیمنه قدرت پوشالی آمریکا در حال فروپاشی است

لنجان- امام جمعه باغبادران گفت: بعضی از هیمنه پوشالی امریکا می‌ترسند و این در حالیست که امریکا ترس ندارد، چرا که امریکا به دلیل آنکه راهی برای تسلیم  ملت ایران ندارد رو به عربده‌کشی آورده که این عربده ها نشان از ضعف این افراد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه باغبادران با اشاره به بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان نظام اظهار کرد: همانگونه که معظم له فرمودند گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه‏ ها بوده، چراکه مذاکره با دولت کنونی آمریکا سمّ مضاعف است.

وی افزود: برخی به دنبال القای این مسئله هستند که اگر با آمریکا وارد مذاکره نشویم جنگ نظامی شکل خواهد گرفت اما همانگونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند جنگ نخواهد شد چراکه امروز مسئله برخورد اراده ‏ها مطرح است و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی بسیار قوی‏تر از دشمن بوده و در حوزه های مختلف شاهد تحقق این مسئله و شکست سنگین دشمنان در اجرای توطئه های متعددشان بوده‌ایم.

امام جمعه باغبادران تصریح کرد: طی۴۰ سال گذشته از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره شاهد اجرای توطئه های متعدد از سوی دشمنان بوده ایم اما مقاومت ملت بصیر ایران آنان را با شکست سنگین بدرقه کرده اند و تا وقتی مقاومت وجود داشته باشد دشمن به ناتوانی خود پی می برد اما تسلیم شدن در برابر دشمن طمع دشمن را زیاد و او را در چپاول ملت جسورتر می کند.

وی ادامه داد: هر کجا با دشمن وارد مذاکره شدیم دشمن فکر و ذهن مسئولان را با وعده های پوچ و توخالی مشغول کرد و باعث شد جلوی رشد کشور گرفته شود و درنهایت نیز همه تعهدات خود  را زیر پا گذاشتند و نمونه بارز آن نیز برجام است که همه دیدید برجام هیچ چیزی برای نظام نداشت و تنها به دروغ وعده هایی را به مسئولان دادند و متاسفانه مسئولان هم به آنان اعتماد کردند.

فرهنگ اضافه کرد: وقتی  مسئولان به وعده های پوچ دشمن اعتماد  و به تمام تعهداتشان عمل کردند آنان از عمل به وعده های خود عقب نشینی کرده و این وضعیت فعلی برجام را مشاهده می کنید. 

وی عنوان کرد: متاسفانه سازوکار رفتار با دشمن به گونه ای است که عده ای هنوز فکر می کنند دولت را می توانند در مسیر مذاکره بکشانند از این رو به دولتمردان توصیه می کنیم با حرف های دو پهلو و یا رفتارهای متناقض باعث جسارت بعضی ها برای باز کردن باب مذاکره نشوند.

فرهنگ گفت: امروز ریاست محترم جمهوری باید از اختیارات خود برای کوتاه کردن دست مافیایی که به جان اقتصاد کشور در داخل افتاده اند استفاده کند و با یک اراده و عزم قوی یک بار برای همیشه با یک حرکت جهادی فضا را برای رونق تولید باز کنند و از اروپا و آمریکا و برجامی که به تعبیر خودش در حال جراحی در اتاق عمل است دل بکند.

وی افزود: انتظار مردم این است که رئیس جمهور حل مسائل اقتصادی را در دستور جدی کار خود قرار دهد و لازمه آن مدیریت و برنامه ریزی جدی و حساب شده است.

امام جمعه باغبادران یادآور شد: بعضی از هیمنه پوشالی امریکا می ترسند و این در حالیست که امریکا ترس ندارد، چرا که امریکا به دلیل آنکه راهی برای تسلیم  ملت ایران ندارد رو به عربده کشی آورده که این عربده ها نشان از ضعف این افراد است.

وی تصریح کرد: ملت ایران امتحان خود را در صحنه های مختلف پس داده و نشان داده اند از هیاهوی دشمن ترسی ندارند.

کد خبر 376288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.