تنها سلاح مقابله با دشمنان مقاومت است

چادگان- امام‌ جمعه چادگان گفت: آمریکا و عربستان با برنامه‌ریزی می‌خواهند بین مسلمانان تفرقه ایجاد کنند تا از این طریق بر کشورها حکومت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان اظهار کرد: انسان باید همواره با نفس خود مبارزه کند زیرا آنچه که ارزشمند است در پی مبارزه انسان با نفس عماره به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه هفته اطعام ایتام با تأسی از کراماتی که اهل بیت(ع) نسبت به ایتام داشتند باید گرامی داشته شود، گفت: مسؤولان باید مبارزه جدی با گرانی‌ها و ثبات قیمت‌ها را در دستور کار قرار دهند زیرا کمر نیازمندان در زیر بار گرانی خم شده است.

امام جمعه چادگان ضمن قدردانی از شهردار چادگان در راستای زیباسازی و ساماندهی معابر و خیابان‌های سطح شهر گفت: مسئولان استانی نسبت به تخصیص اعتبارات شهرداری چادگان را یاری رسانند.

وی گفت: آمریکا و عربستان با تفرقه افکنی بین مسلمانان می‌خواهند بر کشورها تسلط پیدا کنند اما غافل از اینکه مردم کشورهای اسلامی به نقشه‌های شوم آنان آگاه هستند.

سلیمانی تأکید کرد: رمز خنثی کردن ترفند دشمنان و مقابله با جنگ آنان مقاومت است و باید مسلمانان بصیرت لازم را داشته باشند تا این دشمن پلید و استکبار ستیز را به زانو در آورند.

کد خبر 376287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.