۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
جنگ امروز، جنگ اراده‌هاست

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: جنگ امروز جنگ اراده‌هاست نه جنگ نظامی. با توکل به خداوند و زیر سایه اراده ولایت، دشمنان این مرز و بوم در این جنگ هم شکست خواهند خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به اهمیت جمعیت نیروی انسانی در هر کشوری گفت: رشد و بالندگی هر کشور تکیه بر جمعیت آن دارد.

دهقانی با اشاره به پیش رو بودن روز اهدای عضو خاطر نشان کرد: با اهدای عضو می توانیم علاوه بر کمک مادی به دیگران کمک روحی و معنوی بکنیم و آرامش و آسایش را به کانون دیگر خانواده ها برگردانیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به دشمنی دیرینه و خصمانه آمریکا با ایران متذکر شد: اول خرداد ماه سالروز آغاز محاصره اقتصادی آمریکا علیه ایران در سال ۱۳۵۹ است.

دشمن مجبور به عقب نشینی است

خطیب نماز جمعه سمیرم افزود: تنها گزینه ملت ایران مقاومت و ایستادگی در برابر آمریکاست که این کار، دشمنان دیرینه نظام جمهوری اسلامی ایران را به عقب نشینی وادار می کند.

امام جمعه سمیرم موضعگیری ایران در موضوع برجام را مطرح و افزود: با این اقدام ایران و به اعتراف ترامپ رئیس جمهور آمریکا ، آن ها عقب نشینی کرده اند و می خواهند به واسطه اروپایی ها تنش ها را کاهش دهند و ترامپی که چشم دیدن ایران را نداشت امروز چرا باید موضعش را تغییر بدهد؟

حجت الاسلام دهقانی خاطر نشان کرد: برخورد آمریکا و ایران نظامی نخواهد بود و ایران هیچگاه اهل جنگ نبوده و نیست، اما آن ها بدانند ایران در گذشته بدون تجهیزات نظامی پیشرفته در جنگ تحمیلی پیروز شده و امروز با وجود تجهیزات و ادوات نظامی آمریکایی ها هرگز جرات حمله به ایران را ندارند.

جنگ امروز جنگ اراده ها است نه جنگ نظامی

وی در همین رابطه افزود: جنگ امروز جنگ اراده هاست نه جنگ نظامی و با توکل به خداوند و زیر سایه اراده ولایت، دشمنان این مرز و بوم در این جنگ هم شکست خواهند خورد.

امام جمعه سمیرم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: مذاکره با آمریکا در این شرایط سمی مضاعف برای ماست و باید بدانیم که دشمن در حال حاضر احساس ضعف می‌کند که مذاکره، به آن‌ها جسارت می‌بخشد.

دشمن به دنبال کاهش برد موشکی ایران است

حجت الاسلام دهقانی گفت: دشمنان ایران به دنبال کاهش برد موشک های دفاعی ایران هستند اما باید بدانند این آرزو را به گور خواهند برد و تمامی پایگاه های آن ها در تیررس موشک های ایران قرار دارد.

وی مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را نیز مطرح کرد و گفت: مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد اما باید بدانیم که در کشوری همچون آمریکا نیز مشکلات فراوانی از جمله فقر شدید ۴۰ میلیون شهروند در آمریکا وجود دارد.

خطیب نماز جمعه سمیرم افزود: امیدواریم که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح و بلند مدت شاهد کاهش مشکلات اینچنین باشیم.

کد خبر 376283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.