مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در برابر زیاد خواهی کشورهای اروپایی و آمریکا است و جنگ و مذاکره هم اتفاق نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت هفته کمک به محرومان و مستضعفان، اظهار کرد: کمک به محرومان و اطعام ایتام مصداق عمل به سیره امام حسن مجتبی (ع) است.

امام جمعه بادرود با اشاره به دیدار مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: در سخت‌ترین شرایط بیانات مقام معظم رهبری امید بخش و راهگشا بوده است.

قاسمی گفت: ایشان در بیانات اخیر خود مقاومت را گزینه قطعی ملت ایران در برابر زیاد خواهی کشورهای اروپایی و آمریکا دانسته‌اند و فرمودند جنگ و مذاکره هیچکدام اتفاق نخواهد افتاد.

وی مذاکره دوباره با کشورهایی که به تعهدات خود پایبند نیستند را سم مضاعف عنوان و بیان کرد: همانگونه که رهبری بیان کردند هیچ ایرانی با غیرتی داشته‌های خود را به دشمن تقدیم نمی‌کند زیرا بر اساس آیات قرآن به هر میزان برای رضایت دشمن گام برداریم باز آنها راضی نبوده و به دنبال تسلیم کامل ما هستند.

قاسمی در ادامه به بیانات رهبری درباره حل مشکلات اقتصادی از طریق اصلاح نظام بانکی و ساختار بودجه در رفع موانع تولید و مبارزه با قاچاق کالا اشاره و تصریح کرد: نبود نظارت کافی و عدم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و اخلال گران بازار سبب بروز لجام گسیختگی در بازار شده است.

کد خبر 376279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.