دولت فعلی آمریکا گزینه جنگ را از روی میز برداشته است

برخوار- امام جمعه دولت آباد گفت: دولت فعلی آمریکا نسبت به سیاست های قبلی خود در خصوص گزینه های روی میز عقب‌نشینی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار حجت الاسلام سید حسین محمودآبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دولت‌آباد اظهار کرد: رییس جمهور سابق آمریکا می گفت: همۀ گزینه ها روی میز است، گزینه هایی که داشتند، جنگ نظامی، جنگ اقتصادی و تحریم و براندازی نظام بود.

وی گفت: در دولت قبل آمریکا هیچ بحثی از ائتلاف بین المللی نبود، بحثی از اینکه مقابله با ایران هزینه دارد و کشورهای عربی باید هزینه آن را بدهند نبود و با قلدری تمام یکه تازی می کرد ولی دولت جدید آمریکا با یک ارزیابی متوجه شد که هفت ترلیون دلار علیه ایران هزینه کرده و هیچ دستاوردی نداشته است.

امام جمعه دولت آباد تصریح کرد: دولتمردان فعلی آمریکا در بین گزینه های روی میز، گزینه نظامی را حذف کردند، چون دیدند نیروهای نظامی ایران قوی است، گزینه براندازی نظام را کنار گذاشتند، چون دیدند مردم پای صندوق رأی می آیند و در راهپیمائی ها شرکت می کنند و تنها راهی که مانده برای آنها گزینه تحریم است.

وی گفت: در بررسی ها مشاهد می کنیم هر کجا ما قدرت داشته ایم دشمنان کوتاه آمده اند، هر کجا از خود ضعف نشان داده ایم همانجا بر نابودی ما تأکید می کنند.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: این مقایسه نشان می دهد که برتری قدرت حرف اول را می زند و نه مذاکره و برای همین مقام معظم رهبری بارها فرموده اند استراتژی ما در مقابله با دشمن مقاومت است و تسلیم نشدن در مقابل آنهاست.

وی با بیان اینکه الآن وقتی مواضع مسئولین آمریکائی را بررسی می کنیم می بینیم که لحن های آنها تغییر کرده است گفت: آمریکایی ها اول می گفتند، شدیدترین تحریمها و بی سابقه ترین فشارها را بر ایران وارد می کنیم، دیدند اتفاقی نیفتاد، حالا پیغام می دهند که ما خط مستقیم قرار داده ایم و حتی زمزمه هست که مسئولین تندرو در دولت آمریکا را کنار بزنند.

امام جمعه دولت آباد اظهار کرد: همه باید بدانیم  مقاومت جواب می دهد و فشارهای اقتصادی، هم باعث می شود جهش اقتصادی داشته باشیم و هم باعث می شود آمریکا عقب نشینی  کند.

وی گفت: مردم و مسوولان باید مواظب جنگ روانی دشمن باشند، دشمن از طریق ایجاد آشوبهای اجتماعی دست به خرابکاریهایی می زند که هوشیاری مردم را می طلبد، مثل غائله ای که در دانشگاه تهران ایجاد کردند، که عده ای دانشجو بر علیه قانون حجاب تجمع می کنند وقتی بررسی می کنند می بینند تعدادی که اصلاً دانشجو نبوده اند در بین آنها بوده اند و دانشجویان را تحریک می کرده اند.

حجت الاسلام محمود آبادی افزود: ۳۰ اردیبهشت روز ملی جمعیت و مورد تأکید حضرت آقا و جزء سیاستهای نظام است و اگر بخواهیم کشور قدرتمند و پیشرفته ای داشته باشیم باید جمعیت متناسب داشته باشیم و رشد جمعیت باید به طور عادی صورت بگیرد و تشویق خانواده ها به فرزندآوری و برطرف کردن موانع ازدواج و ترویج ازدواج آسان می تواند به رشد جمعیت کمک شایانی کند، که وظیفه همگانی است.

وی با تبریک ۱۵ رمضان سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) گفت: یکی از خصایص امام مجتبی(ع) انفاق فی سبیل الله بود که حداقل دو بار تمامی اموال خود را به فقرا بخشیدند و ما نیز باید این خصوصیت آن حضرت را در حد توان در زندگی خود عملی کنیم.

امام جمعه دولت آباد با اشاره به طومار مردمی ارسالی به دفتر امام جمعه گفت: در این طومار مردم شهرستان برخوار و دولت آباد از مسئولین شهرداری اصفهان خواستار احداث تقاطع غیر همسطح در میدان تاکسیرانی قبل از اتصال خیابان شهرداری منطه ۱۴ هستند.

کد خبر 376278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.