شرایط یکسان بود سپاهان قهرمان می‌شد/ هدفمان قهرمانی در آسیاست

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اگر تیم‌ها در یک شرایط برابر رقابت می‌کردند قطعا سپاهان به عنوان قهرمانی می‌رسید. از نظر من و باشگاه، سپاهان قهرمان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود تابش پس از پیروزی ۲ بر صفر سپاهان در هفته آخر لیگ برتر مقابل استقلال خوزستان و  نایب قهرمانی این تیم در لیگ برتر، اظهار کرد: بعد از چند فصل ناکامی، سپاهان در این فصل خوب کار کرد و از نظر من سپاهان قهرمان است چرا که اگر رقابت در یک شرایط برابر رقم می‌خورد قطعا قهرمانی به نام سپاهان بود. 

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: به دلیل اینکه یک بازی دیگر در جام حذفی با پرسپولیس داریم سعی دارم با آرامش صحبت کنم. تلاش خواهیم کرد در هشتم خرداد بهترین میزبانی را داشته باشیم و امیدواریم با یک پیروزی به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شویم. از تیمم بسیار ممنونم، اعضای تیم تلاش خودشان را کردند و از نظر من تیم سپاهان قهرمان است. 

وی درباره شرایط بازی با پرسپولیس، تصریح کرد: جمعیت زیادی در ورزشگاه خواهند آمد و فقط تعداد اندکی هستند که ممکن است رفتارهای ناهنجاری داشته باشند. مطمئن هستم مردم با فرهنگ اصفهان تمام تلاش خود را می‌کنند که میزبان شایسته‌ای باشند. به طور طبیعی در یک فضای آرام و طی یک بازی جوانمردانه نتیجه بهتری به نسبت یک شرایط نامناسب، حاصل خواهد شد؛ هواداران سپاهان در این بازی شرایط میزبانی و فرهنگ اصفهان را نشان خواهند داد.

تابش افزود: در تمام سال‌هایی که در فوتبال بودم این واقعیت را لمس کردم که تشویق تیم خود و بازیکن خودی بسیار موثرتر از توهین به تیم مقابل است. یکی از عوامل بقا و رشد باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هواداران و حامیان آن بودند،  شاید اگر آن‌ها نبودند در برخی مقاطع باشگاه سپاهان از بین می‌رفت. هواداران جلوی هنجار شکنان را خواهند گرفت و با آن‌ها برخورد می‌کنند. 

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با اعلام رضایت از کادر فنی، خاطر نشان کرد: سپاهان همواره باشگاه بزرگی بوده است پس از چند فصل ناکامی کسب عنوان نائب قهرمانی کار آسانی نیست. این نتیجه حاصل کار کارد فنی به خصوص سرمربی تیم و بازیکنان است. در این فصل یک مورد تنش و مشکل بین بازیکنان نداشتیم و انضباط تیم زبانزد است. 

وی درباره احتمال اینکه در بازی جام حذفی و طبق آیین نامه ۵۰ درصد ورزشگاه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده شود، تاکید کرد: در این باره در جلسات تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد و در حال حاضر نمی‌توانم چیزی بگویم. 

تابش در پاسخ سئوالی مبنی بر تقویت تیم در فصل آینده، گفت: فصل آینده در آسیا خواهیم بود و با توجه به پیشینه قوی سپاهان در این رقابت‌ها به دنبال کسب نتیجه هستیم. تیمی که دنبال نتیجه در آسیاست قطعا نیاز به تقویت دارد. هدفگذاری ما موفقیت و کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های آسیاست. با توجه به این هدف و نظر سرمربی بازیکن جذب خواهیم کرد. 

کد خبر 376248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.