برای قهرمانی در جام حذفی می‌جنگیم

بازیکن تیم سپاهان معتقد است که بازیکنان این تیم به نایب قهرمانی در لیگ برتر قانع نخواهند شد و برای قهرمانی در جام حذفی تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سجاد شهباززاده پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و به این برد نیاز داشتیم و به نتیجه مطلوب رسیدیم. یک فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم، این صحبت را از طرف مربی و بازیکن می‌گویم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: فصل درخشانی را پشت سر گذاشتیم و بسیاری از عنوان‌های انفرادی و تیمی را به دست آوردیم. در طول فصل تیم بسیار قابل احترامی بودیم و توانستیم نمایش خوبی داشته باشیم. بازیکنان قطعا به این نتیجه قانع نخواهند بود و برای قهرمانی جام حذفی خواهند جنگید. 

وی درباره وضعیت خود در پایان فصل گفت: هنوز فصل ادامه دارد و یک بازی بسیار حساس مقابل پرسپولیسی‌ها داریم. وضعیت من نیز مشخص نیست. تیم بزرگی هستیم و برای قهرمانی جام حذفی تلاش خواهیم کرد. 

شهباززاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه بیشتر حسرت کدام امتیازات از دست رفته را می‌خورید، تصریح کرد: در خیلی از بازی‌ها جلو بودیم ولی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم. همچنین در خیلی از بازی‌ها می‌توانستیم امتیاز بگیریم ولی نگرفتیم. همه تلاش خود را کردیم، بدشانسی و خیلی مسائل دیگر باعث شد فصل را در جایگاه دوم تمام کنیم. 

کد خبر 376247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.