به گذشته برگردم درمورد عراقچی صحبت‌ نمی کنم/به پرسپولیس تبریک می‌گویم

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال قهرمانی پرسپولیس در هجدهمین دوره لیگ برتر را به این تیم و هوادارانش تبریک گفت.

به گزارش ایمنا، فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۲ بر یک استقلال مقابل سپیدرود رشت، با اشاره به قهرمانی پرسپولیس اظهار کرد: این قهرمانی را به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم. می‌خواهم یک دقیقه در مورد باشگاه صحبت کنم. فکر می‌کردم که چه بگویم، دیدم بهترین کار این است که با واقعیت با مردم صحبت کنم. من خوشبختی را در استقلال خیلی زود تجربه کردم، ستاره بودم و میلیون‌ها نفر دوستم داشتند.

مجیدی افزود: با حرفی که می‌زنم نمی‌خواهم با اعتبار خودم بازی کنم. آجر به آجر این باشگاه را می‌شناسم فرزند این باشگاه هستم و همه اتفاقاتی که می‌افتد و شیطنت‌هایی که می‌شود را به خوبی درک می‌کنم اما هر وقت استقلال را ترک می‌کنم و برمی‌گردم می‌بینم یک آجر هم در باشگاه جابه‌جا نشده است.

سرمربی استقلال تصریح کرد:‌ همیشه قراردادهای میلیاردی بسته شده و هیچ نتیجه‌ای هم حاصل نشده است. موضوع تلخ این است که شخصیتی که استقلال در دهه‌های گذشته داشته از بین رفته است. فوتبالیست‌های ما همه بچه‌های خوبی هستند  اما اگر می‌خواهیم شخصیت فوتبالی را به بازیکنان منتقل کنیم باید ساختار باشگاه درست شود. 

وی گفت: خیلی قاطع و محکم به هواداران می‌گویم که این شخصیت را به هواداران و باشگاه برمی‌گردانم. امروز هم در جلسه فنی به بازیکنان گفتم هر بازیکنی که پیراهن استقلال را می‌پوشد اول با هواداران قرارداد می‌بندد، بعد با باشگاه. هر کسی ناراحت است می‌تواند برود. بازیکن استقلال باید نسبت به هوادارش تعصب داشته باشد.

سرمربی استقلال با بیان اینکه با تمام مشکلاتی که بود فصل به پایان رسید، خاطر نشان کرد: اگر به سه چهار روز قبل برگردیم شاید آن صحبت‌ها را درباره عراقچی نمی کردم به هر حال او هم می‌تواند تیم محبوبش را دوست داشته باشد. تحت فشار بودیم و صحبت‌هایی کردیم اما به هواداران استقلال می‌گویم که خیالشان راحت باشد. این تیم را از نو می‌سازیم و تیمی را در فصل آینده وارد میدان می‌کنیم که در خور نام و شخصیت استقلال باشد.

کد خبر 376246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیرتادری US ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
    2 0
    بنظرتون با همچین مربی که روی حرف خودش نمیتونه وایسه میشه امید به قهرمانی داشت؟؟؟؟؟