سپاهان ۲- استقلال خوزستان صفر؛ سپاهان، نایب قهرمان سربلند

تیم‌ فوتبال سپاهان توانست با پیروز در آخرین دیدار خانگی مقابل استقلال خوزستان در جایگا دوم قرار بگیرد و سهمیه آسیایی را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سی ام لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان به مصاف هم رفته‌اند.

هفته سی ام لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر:۱۵ هزار نفر

گل‌ها: کی روش استنلی ۳۲و عزت الله پورقاز دقایق ۳۹ برای سپاهان

اخطار: محمد شریفی (دقیقه ۴۵) از استقلال خوزستان، حمیدرضا شیرزادی (دقیقه ۸۲)، مهرداد پورابوالقاسم (دقیقه ۸۴) از استقلال خوزستان

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، عزت الله پورقاز، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، علی قربانی و کی‌روس استنلی سوارز

سرمربی: امیر قلعه نویی

استقلال خوزستان: حسین پورحمیدی، مصطفی کیانی، محمدرضا شیرزادی، مهرداد پور ابوالقاسم، ساسان شیرمردی، میثم کریمی، ایوب کلانتری، محمد شریفی، رضا نعامی، فرید امیری و امیرحسین باقرپور

سرمربی: علوی

داور: کوپال ناظمی

شرح بازی:

سپاهان در حالی در هفته پایانی لیگ هجدهم به مصاف استقلال خوزستان می رفت که پیروزی در این دیدار تنها می توانست نایب قهرمانی آنها را مسجل کند و برای قهرمانی به شکست پرسپولیس برابر پارس جنوبی در جم نیاز داشت. بازی با حملات پر دامنه سپاهان آغاز شد و پس از گذشت نیم ساعت اولیه بازی دو گل زیبا روی ارسال از سمت راست توسط کی روس استنلی و پورقاز به ثمر رساند. خوشحالی سپاهانی ها اما دقایقی بیشتر پایدار نبود زیرا قبل از پایان نیمه اول خبر رسید پرسپولیس در بازی همزمان گل زده است و خیال خود را تقریباً بابت قهرمانی راحت کرده است.

در نیمه دوم بازی کاملاً آرام دنبال شد و سپاهان که نتیجه مطلوب خود را در نیمه نخست کسب کرده بود با ریسک کمتری حمله می کرد. بازی در نیمه دوم با موقعیت های کمتری دنبال شد و چیزی که بیشتر جلب توجه می کرد شعارهای هواداران سپاهان بود که به قهرمانی پرسپولیس به لطف اشتباهات علیرضا فغانی طعنه می زدند. آنها همچنین شعارهایی علیه برانکو ایوانکویچ سرمربی پرسپولیس سر دادند.

بدین ترتیب سپاهان با پیروزی در آخرین بازی خود در لیگ هجدهم برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر نایب قهرمان شد. آنها با این رتبه در صورت قهرمان نشدن داماش در جام حذفی به صورت مستقیم به لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد صعود می کنند.

شرح گل:

 (۳۲- سپاهان)- ارسال شهباززاده از سمت راست را کی روش استنلی جلوتر از مدافع استقلال خوزستان با ضربه ای زیبا تبدیل به گل کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳- ارسال از سمت راست با پاس کی روش با ضربه سر برای قربانی درون محوطه جریمه همراه شد اما توپ با فاصله ای کم از قربانی رد شد تا به بیرون برود.

دقیقه ۲۷- ارسال محسن مسلمان روی دروازه استقلال خوزستان را کی روش بالاتر از همه زد اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰- ضربه زمینی سجاد شهباززاده در دستان دروازه بان استقلال خوزستان قرار گرفت.

دقیقه ۵۱- توپ در محوطه جریمه سپاهان به رضا نعامی رسید که ضربه خطرناک او از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶- ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰- توپ در محوطه جریمه به کی روش رسید که ضربه

اتفاق ویژه:

۱- تماشاگران سپاهان در دقایق پایانی این دیدار با شعار "نه قرمز نه آبی، جامو بدید فغانی" نسبت به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان دادند.

۲- در پایان بازی سپاهان با وجود اینکه قهرمان نشده بود توسط تماشاگرانش به طور گسترده و جالب توجه تشویق شد و هواداران این تیم به صورت ایستاده و با تشویق ایسلندی بابت فصل موفقی که تیمشان سپری کرد تشکر کردند.

بهترین بازیکن:

کی روش استنلی با گلزنی در این دیدار به طور مشترک با لوسیانو پریرا آقای گل شد و در این دیدار هم بهترین بازیکن بود.

کد خبر 376219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.