دو تصادف به فاصله ده دقیقه در بزرگراه شهید خرازی

درساعت١٤:٥٩ امروز در  مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی شاهد دو تصادف در فاصله ده متری یکدیگر با فاصله زمانی ده دقیقه ای بودیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان امروز پنج شنبه، ساعت١٩- تصادف اول دو وسیله ای شامل یک خودروپژو و یک دستگاه پراید بود و متاسفانه تصادف دیگر  چهار وسیله ای شامل یک دستگاه خودرو پیکان، یک دستگاه پراید و دو پژو پارس می شد، دلیل اصلی هر دو حادثه عدم رعایت فاصله طولی و عدم توجه به جلو توسط رانندگان بود.
بر اساس این گزارش در مسیر شمال به جنوب خیابان نشاط، تقاطع جی پروین و مسیرهای منتهی به آن، حاشیه رودخانه زاینده رود وهر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی ترافیک سنگین است.
 با توجه به این که دومین تصادف امروز در بزرگراه شهید خرازی ناشی از صحنه تصادف اول در این بزرگراه بود به رانندگان توصیه می شود در زمان بروز حادثه تصادف تا جای امکان از صحنه تصادف از طریق عکس برداری مستند سازی کرده و خودرو را به کنار خیابان و یا بزرگراه هدایت کنند تا از حوادث  بیشتر جلوگیری به عمل آید و به نیروهای امدادی مانند پلیس و اورژانس اجازه دهند تا صحنه تصادف را به خوبی مدیریت کنند.

کد خبر 376210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.